Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
443
 

E-günlükte herkes iyi...

İlgi alanı ne kadar değişik bir toplumuz. En çok okunan haberlere baktım, onca haber arasında "beşiktaş tarihe karışıyor" ve borsa %6 düştü" haberleri en çok okunmuş. Oysa ben kaç gündür kriz bekliyorum. Artık sıkıldım zaten, geleceği falan yok. Hem gelirse de buyur ederiz. "Hoş geldi sefa geldi" deriz. Hem "bize bir şey olmaz" gerçeği de var.

Merhaba e-günlüğüm; Yine hastalık mevsimi geldi. Sağlık bakanı uyarmıştı, "ekim ayında grip aşısı olun" dedi. Demek kimse dinlememiş olacak ki, herkes hasta. (dinleyenlerde hasta) Milletimizin yarısı hasta, diğer bir kısmı zaten sürekli kafadan hasta (benim gibi) ortalık sağlıksız insanlarla doldu. Acaba global kriz bu yüzden mi oluyor. İnsanların akıl sağlığı mı bozuldu, araştırmak gerek.

Değerli tavşan misafirimiz (playboy) bir çiftliğe gitti. Geçici bir süre bizde kaldı ve çok eğlendik. Bu gün Elmar onu bir çiftlik sahibine vermiş. Evde beslenecek bir hayvan olmadığı için onun adına (playboy) çok sevindik... Gittiği yerde bol bol koşturur. Hatta bir de dişi temin edilirse, bol bol ürer.
Yorum yapılacak ne çok haber var gündemde.

Dün gece yine bahçede oturup düşlere daldım. Kriz, terör, siyaset, ülke sorunları, din gibi konuları tartıştım beynimde...Kriz ve savaşların ardından genelde mini etek modası çıkar. Acaba bu seferde mi öyle olacak?

Bu gün, günümüz orta harekette geçti. Bir abonemden (D. Bağzıbağlı) temizletmek üzere sebil aldım. İşyerinde tadilat varmış, işçiler sebili leş gibi yapmışlar. Temizletip vereceğim.

Elmar akşam geldi. (okuldan sonra) Şimdi yine dans okuluna gidip dersi verip tekrar gelecek. Ne güzel anıları oluyor. İleride uluslararası bir sucu olduğunda, şey pardon bir balet olduğunda bunları kitap haline getirebilir. Hem okuyor, hem de iki işte birden çalışıyor. Bende öyle yapardım ama ünlü olmadığım için kitap haline getirmek bir anlam ifade etmiyor.
Değerli e-günlük; ortalık yine çok sakin. İnsanlarda, ortada şimdilik hiçbir şey olmasa da bir tedirginlik var herhalde. Bangır bangır kriz haberleri sardı etrafı. Bazı finans sayfaları iyice abartmışlar. "evler satılmıyor, dükkanlar açılmıyor, gayrimenkul fiyatları yarıya düştü" gibi başlıklarla dolu. Kriz senaryoları peş peşe geliyor. Hatta bir Amerikalı profesör Amerika'nın tamamen çökmesine bir adım kaldı" gibi kehanetlerde bulunmuş... Demek ki bu kriz işi birilerinin çok işine yarıyor.

Anneme uğradım. Durumu iyi, ablam bir kaç test yaptırmış, kollestrol bile çıkmamış. Herşeyi normal. Sadece bu salgından nasibini almış ve biraz grip olmuş. Onu da hiç umursamıyor. Ben iyi, oğlan iyi, köpekler iyi fakat kime gitsem iyi değil...

Biz bu günde yemeğimizi yedik, henüz krizi hissetmeden günümüzü geçirdik.
Yarın yazışmak üzere. Hoşçakal

Biliyor musun? Normal bir insan vücudunda bulunan elektrik, 25 wattlık bir lambayı dakikalarca yakabilir... (bu elektriği küçümsememek lazım)
Güzel söz: "Her insan kendi geleceğinin mimarıdır..." Appius Claudius

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Maaşallah e-günlükde mesaiyi hiç aksatmıyorsunuz,vallahi bravo.

shalimar 
 10.10.2008 14:48
Cevap :
Adı "günlük". Haftada bir yazılsa idi "haftalık" , ayda bir yazılsa "aylık" olurdu:)) Aksatanlar utansın:)) sevgi ve saygılarımla.  10.10.2008 15:52
 

mini etek olayını anlamadım, bu konuda güzide darcığınızda ne zaman yararlanacağız:))

Ruksan İLDAN 
 09.10.2008 0:00
Cevap :
Gözü ekonomik olaylarda ve siyasette olanların dikkatini başka yerlere çekmek için bir devlet uygulaması:)) Her zaman olduğu gibi kadını savaş da ve kriz dönemlerinde de kullanırlar:) sevgilerle...  09.10.2008 8:17
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 512
Toplam yorum
: 333
Toplam mesaj
: 43
Ort. okunma sayısı
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster