Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Yorgun sevdalar

Yorgun sevdalar
 

Yalnızlığımın yirminci yılındayım
yirmi yıl sensiz yaşadım
söz verdiğim gibi
kaplumbağanı besledim
çiçekleri suladım

yalnızlığımın yirminci yılındayım
yirmi yıl yalnız yaşadım
söz verdiğim gibi

Mahalle çocuklarını
bayramda şekersiz bırakmadım

Yalnızlığımın
yirminci
yılındayım
biliyormusun
hala alışamadım...

Bu gün yine baş ucuna papatyalar bıraktım
nerden buldun kış günü deme yine
yan sokakta ki çingene mahallesinden aldım
hemen kızma
fazla para harcamadım
birde
gelirken muhtar baktı gözlerime
bir şey diyecek oldu
dinlemeden kaçtım

yirmi yıl
yirmi yıl söz verdiğim gibi
yaşadım.

bir gün olsun
sana kızmadım
kızamadım

kaplumbağanı besledim
çiçekleri suladım
bayramlarda çocukları şekersiz bırakmadım
söz verdiğim gibi
hiç ağlamadım...


biliyorum hep benimleydin
ama yinede özledim
artık
artık yanına
gelebilir miyim....

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..