Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '08

 
Kategori
İnternet
 

YouTube Live yazıyor ama canlı birşey göremedim, herşey eski kayıtlar...

YouTube Live yazıyor ama canlı birşey göremedim, herşey eski kayıtlar...
 

YouTube Live yayına başlayacaklar dediklerinde nasıl birşey olduğunu önce anlamadım. Başlanacağını söyledikleri gece YouTube kapalı diye girmeyi denemedim. Bu gece YouTube’a girmekte bir sorun olmadığını görünce, YouTube sayfasından www.youtube.com/live linkine tıklayıp LIVE sayfasına ulaştım. Adı Live ama canlı hiçbir şey bulamadım.

22 Kasım günü bir canlı yayın olmuş. Hani televizyonda olur, müzisyenin canlı performansı kaydedilmiştir, daha sonra banttan izlesen bile “Canlı Performans” yazar, işte öyle birşey. YouTube Live’a girince o günkü canlı yayından kayıtlar var, onlara tıklayınca izleyebiliyoruz.

YouTube Live sayfası estetik ve kullanışlılık açısından iyi not aldı benden. Videolara ulaştığımız ve onlara tıkladığımızda gelen ekran güzel tasarlanmış. Ancak biraz fazla tıklayınca kendimizi bildiğimiz YouTube sayfasında buluyoruz izlediğimiz videoyla birlikte... Sponsorlara çok önem verilmiş. Video boyutu kadar reklam görünüyor hemen videounun yanında.

YouTube sayfaları birçok dilde yayın yapıyor, bu dillerin arasında Türkçe henüz yok. Hani yasaklar kalksa yaparlar mı, bilemem. Aslında YouTube, ülkemizdeki anlamsız yasağa nispet yapar gibi Türkçe yayına başlasa çok şık olur.


Blognot: YouTube Live tanıtımları bizim YouTube'un kapalı olduğu zamanlarda olduğu için yanlış anlamışım, her zaman canlı yayın olacağını sanmışım. Oysa inceleme fırsatı bulunca böyle olmadığını anladım. YouTube Live sayfasındakiler canlı olmasa da, içerik ve görüntü kalitesi iyi olacağını öğrendim.

Ankara, 24 Kasım 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..