Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Yuh desem ayıp kaçar mı?

Yuh desem ayıp kaçar mı?
 

Argo ve küfürden hiç hazzetmem ama demek ki insanın belli dayanma sınırları olabiliyor.

Resmi görüpte...aaaa bu bana birini anımsatıyor demeye kalmadan,altındaki imzayı görünce hah tamam dedim.İlk tepkim gülmek oldu,ancak zavallı ineğin düştüğü durumu da, kabul etmek zor geldi bana.

Her ne kadar "İnek" demek pek hoş karşılanmasa da, en azından çalışkan insanlara takılmış argo bir lakabdır.Ve üstelik inekler biz insanoğlu için çok faydalıdır.Zaten bu çalışmadaki amaç,özellike süt ürünlerinin sevdirilmesiydi sanırım.

Taaa neredeyse sene başından beri sponsor firmalar tarafından duyuru yapıldı durdu.Burada genel amacın süt - süt ürünlerinin pazarlanması ve elde edilecek gelirden de... faydalı birşeyler yapılma amacı taşıdığı, anlatılmaya çalışıldı.Veya ben öyle anladım zira bu inekciklerden birileri çok para kazanmış.

Fiberglas ineklerden İstanbul’da 150 tane olduğunu, ve bunların her birini sahiplenmek için en az 6.500 Dolar ödendiğini düşünün. Ana sponsor ve yardımcı sponsorlardan alınan, miktarı açıklanmayan paraları da düşünün. Bu inekler, organizasyonu düzenleyen Sinpa A.Ş. ve Linx Marketing Services şirketlerine çok para kazandırmışlar.

Buraya kadar sorun yok tabii...yani insanlar para kazanabilirler ama bu inekciklere en çok itibar eden küçük yaştaki çocuklar değil miydi?

Bu cinsiyeti karışık ineğin anlamını anlamış değilim doğrusu. Sn.Cemil İpek'çinin cinsel tercihleri ve kendisine çizdiği imajı beni hiç ilgilendirmiyor. Ancak zavallı bir ineği ona benzetmek ve cinsel tercih yüklemek bence çok çirkin ve de abesle iştigaldir,üstelik çocuklara ne gibi birşey anlatıldı diye merak ettim doğrusu.

Yapanı da buna müsade edenleri de şiddetle kınıyorum.


 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..