Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '08

 
Kategori
Pratik Bilgiler
 

Yumurtalı ekmek

Merhaba,

Bu gün pazar, İstanbul akşamdan beri yağan yağmura esir. Rüzgar da yağmurla dans ediyor. Bahçedeki söğüt ağaçları da sabah jimnastiği... Radyoda yakın dostumuz Reha Sezgin çok nefis bir program yapıyor. Radyo Time... Nostaljik müzikler, kirlenmemiş zamanların müzikleri... Lemon tree çalıyor çok severim o şarkıyı...

Sabah kalkınca kız arkadaşım yumurtalı ekmek yapalım dedi. Yapımı gayet basit, bir yumurta çeyrek su bardağı süt karıştırdım. Üzerine kimyon, karabiber, pul biber... Az yağda ekmekleri kızarttım ve afiyetle yedik...

Altı üstü bir yumurtalı ekmek... Ama insanı çoçukluğuna götürüyor, arkadaşım annem ben çoçukken yapardı diye anlatmaya başladı eski iki katlı ev, o zamanların kişileri ve daha bir çok şey... Ben de üniversitedeyken öğrenci evinde yapardık.

Ufacık bir detay insanı alıp geçmişe götürüyor insanı. Biliyorum geçmiş geçmişte kaldı ama yine de...

İyi pazarlar, selamlar.

gökalpini

 
Toplam blog
: 41
: 1131
Kayıt tarihi
: 24.08.08
 
 

Makina mühendisiyim ve 1988 yılından beri İ.M.K.B.de bazen pofesyonel bazen amatör olarak igileniyor..