Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '08

 
Kategori
Güncel
 

Yunanistan Hacivat ve Karagözün patentini almak istiyor.!

Yunanistan Hacivat ve Karagöz'ün patentini almak istiyor. Bize ait olan hiç bir şeyin kıymetini bilmiyoruz.

1992 yılında İngiltere'ye au-pair olarak ilk gittiğimde kaldığım aile benim için yiyecek alışverişine TESCO ya gidelim, dedi. Dolaşırken yoğurt gördüm üzerinde greek yoghurt yazıyordu, zeytinyağlı dolma gördüm 6 adet bir pakette ve greek style dolma yazıyordu üstünde, şiş kebap vardı bir pakette hazırlamışlar mangal için. Onun üzerinde süslü yazılarla greek shish kebap yazıyordu. Hatta beni götürdükleri yunan restaurantında menü de pilav, karni yarik, imam bayildi, yazıyordu... AAAAAAAA dedim yeter artık. Yahu imamlarımı var ki bayılsın pes.... Eh değerlerinize sahip çıkmazsanız birileri sahip çıkar.. Duyduğum kadarıyla Nasreddin Hoca kitabını bile yaptılar satıyorlar... Koskaca Efes kalıntılarının devasa parçalarını British Museum da gördüğümde de şok olmuştum. Eh onlar sahip çıkmasaydı zaten yok mu olurdu acaba??? Şimdi zaten kendi elimizle ülkede ne var ne yoksa satıyoruz. Nasıl olursa, .. Olsa..

 
Toplam blog
: 29
: 872
Kayıt tarihi
: 03.03.08
 
 

1968 İstanbul doğumluyum. 1989 YTU Fen-Ed Kimya Bölümü mezunuyum. Kimyagerim. 10 yıllık evliyim ve..