Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yüreğine yasaktı yüreğim

Yüreğine yasaktı yüreğim
 

sana günahtım değil mi


Sana layık olmayan bendim değil mi?
O temiz yüreğin beni kabul edemezdi değil mi?
Günahkar olan bendim
Hatalı olanda ben...

Sana layık olmayan bendim değil mi?
Sevgine günahtı sevgim
Yüreğine yasaktı yüreğim..

Bu sevdanın bitişine değil isyanım
Hani derdin ya
Ben istemesem kimse birşey yaptıramaz bana diye
Sen mi istedin
Başkasına yar olmayı
Sen mi istedin
Bir ömre kıymayı..

Sen merak etme
Seni sevmenin,
Sana güvenmenin
Bedelini
Ödeteceğim kendime

 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..