Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

salih haluk reşat şentürk

http://blog.milliyet.com.tr/shr

25 Şubat '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Yüreğiniz açık olsun...

Yüreğiniz açık olsun...
 

İnanılmaz mutluyum bu sabah…

Borçlarım, dertlerim aynı ama çok mutluyum bu sabah…

Pencereden vuran güneş, kahvenin kokusu ve dostum Memo’ dan gelen Fransızca bir şarkı eşliğinde mutluluğu düşündüm.

Hayatımız uzun ve her basamağı sürekli sürprizlerle dolu geçiyor. Bir yıl önce sahip olmadığım, tanımadığım dostlara sahip olmak çok hoşuma gitti.

Bu sabah bilgisayarımı kucağıma alıp oturduğumda blog sayfalarında gezinmek istemiştim. Ama dostum Memo’ yu nette görünce sabah sohbetimizi yaptık. Ayaküstü bir sürü şey paylaştık ve bir yıl önce tanımadığım bir insanın bugünkü yerini düşününce içimi inanılmaz bir sevinç kapladı. Yaşanan koca yalnızlıklar içinde sahip olduğumuz veya olacağımız birkaç dostun değerini bir kez daha anladım.

Kendimi bir anda zengin, sorunsuz ve doyasıya mutlu hissettim.

Evet, aslında neredeyse tam bir yıl önce yepyeni bir ortama girmiştim. Burası bir eğitim danışmanlık şirketi idi. Hayatımda CV göndererek tanıştığım ilk ve son iş yeriydi.Orada öylesine insanlarla karşılaştım ki… Anlatamam, “Liderler okulu” diyebilirim, insan gibi insanların toplandığı, hep aradığım kişilerin buluşma noktası diyebilirim ama kesin olan tek şey vardı. Oradaydılar, oradaydık…

Hayatımın maddi /manevi pek de iyi geçmeyen bir döneminde, Stefano Elio D’Anna ‘nın “Tanrılar Okulu “adlı eserindeki “Dreamer” ile öğrencisi arasındaki gibi bir olayın içine girdim. Günler, aylar boyu süren tam bir eğitim süreciydi bu ve ben kendimi çok iyi hissetmeye başlamıştım. Bu süreçte yalnız değildim. Beraber olduğum arkadaşlarım ve daha sonra aramıza katılan iki arkadaşımızda tam anlamıyla müthiş zevk aldığım bir dönemi yaşadım.

O bir yılın sonunda, yaşadıklarımızI değerlendirdiğimde kendimi mutlu ve yeni dostlar kazanmış olmaktan dolayı acayip şanslı hissediyorum. Oysa, elli yıllık hayatıma bakınca bu kadar kısa sürede böyle yürekten dostluklar ile karşılaşmak imkansız gibi geliyor insana…

Ama demek ki oluyormuş ve galiba bunun için tek şey gerekiyor yüreğini açmak…

Yüreğiniz açık olsun, tüm dostluk ve sevgilere…

Reşat Şentürk

 
Toplam blog
: 136
: 750
Kayıt tarihi
: 18.02.07
 
 

Devlet Güzel Sanatlar Akademisi mezuniyeti ve askerlik sonrasında başladığım iş hayatım aynı kuru..