Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '10

 
Kategori
Eğitim
 

Yurtdışında eğitim için ilk adım

Yurtdışında eğitim için ilk adım
 

Yaklaşan bir eğitim fuarımız var!

Biz Ankara'lı öğrenciler için tarih 9 Kasım, yer Sheraton Otel...

6-7 Kasım İstanbul, 11 Kasım ise Eskişehir...

Peki nedir Akare Yurtdışı Eğitim Fuarı? Yurtdışında eğitim planları olan öğrenciler için bulunmaz fırsat çünkü okullardan bire bir bilgi alabilecekleri bir fuar bu. Ayrıca online davetiyenizi alıp gitmeniz gerekiyor, bu durumda ilk iki yüz kişiye fuarda hediyeler var. Büyük hediye beş kişiye İngiltre'de bir aylık dil eğitimi!

Fuarda sadece lisans eğitimiyle ilgili bilgi almıyorsunuz, yüksek lisans programları, doktora programları, dil okulları, Work&Travel hatta sertifika programları da fuardan alabileceğiniz bilgiler kapsamında. Ayrıca TOEFL, IELTS, GRE, GMAT sınavlarıyla da ilgili detaylı bilgilere ulaşabileceğimizi sanıyorum. Daha önce de dediğim gibi fuarın en büyük avantajı düşlediğiniz okulların yetkilileriyle yüz yüze görüşebiliyor olmanız. Bu durum daha güvenli ve daha ayrıntılı bilgiye sahip olmanız anlamına geliyor.

Fuara İngiltre, Almanya, Avustralya, Malezya, Amerika, Kanada gibi ülkelerin seçkin okulları katılıyor, Türkiye ve Amerika'dan danışmanlık kurumları da katılımcı listesinde yerini almış.

Eğitim hayatınızla ilgili yurtdışı planlarınız varsa kaçırılmayacak bir fırsat. Kendi adıma gidip görmeliyim diyorum, daha yolun başındayım ama planlar yapmalıyım... Boş boş plan yapınca da köstekler çok oluyor malum, bilgiler edinmeli ve planlar bu bilgiler doğrultusunda yapılmalı. Gerçekleştirmek ancak bu şekilde mümkün oluyor. Gidip öğrenmeliyiz burs ve indirim imkanlarını beynimize kazımalıyız, TOEFL ile ilgili artık net fikirlere sahip olmalıyız...

Yeteri kadar bilgi verdim fuarla ilgili ama katılan okulların listesini görmek ve daha da ayrıntılı bilgi istiyorum diyorsanız www.akare.com.tr adresi sizin için uygundur... Online davetiyeleri de unutmayın!

 
Toplam blog
: 31
: 1120
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

Her yıl yeni bir yaşı kutluyoruz. Yılın o gününde sanki birden büyüyormuş gibi hissediyoruz. Aslı..