Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '08

 
Kategori
Blog
 

Yüze yüze 300'e.

Yüze yüze 300'e.
 

3*100=?


MB kervanına katıldığımda tarihler 2 Ocak 2007 idi. İlk bloğumu 5 Ocak 2007’de yazdım.

İlk önceleri çekingendim. Zamanla alıştım. Bloglar yazdım. Okundu. Okunmadı. Bazen de yorumlarla eleştirildim. Gelen yorumlar benim gibi burada yazan sizin gibi değerli arkadaşlardı. Sanal ortamda öyle ya da böyle tanıdım sizleri. Bazen de değişik ortamlar da, değişik mekânlar da toplantılar düzenlendi. Bu toplantılar sayesinde bazılarınızla tanışma şerefine eriştim. Hepiniz çok değerli okumuş bilgili ve kendinden bir şeyler katmaya çalışan dünya görüşüne sahip insanlarsınız.

Burada dört bin’den fazla yazar günde 250 ve üstü bloglar yazıyor. Her gün buraya değişik tip insanlar geliyor. Bazıları yazıyor bazıları da yazmanın zorluğunu görüp uzun zamandır yazmıyor. Bazılarımız da dünyanın uzak diyarlarından Avrupa’dan, Amerika’dan, Avustralya’dan yazıyorlar.

MB kurulduğundan bu yana halktan oluşturulmuş yazarların yazmış olduğu bloglar sayesinde bir marka oluşturuldu. İşte bu marka sayesinde daha da genişliyor ve büyüyoruz.

Ben burada son derece mutluyum.

Bu kadar güzel insanların arasında ben de burada kendime yer buldum. Beni kabul ettiniz. Her şey için teşekkürler.

Yazmış olduğum 299 blog sizlerin varlığınızla güzelliğinizle ışıldayarak ortaya çıktı. Siz değerli insanlar için benden sizlere fikirlerimi, düşüncelerimi yansıtmaya çalıştım.

Şimdi 300. Bloğuma erişmiş bulunmaktayım.

Dile kolay 300 adet blog. Her birine harcadığım vakit her biri için 4 saati buluyor. 300 blog için bu 1.200 saat yapar ki günde 8 saat çalışanlar için 150 iş günü demektir. Hafta da 5 gün çalışılırsa 30 hafta eder. 30 hafta da 210 gün yapar. Yani bunun karşılığı 7 aydır.

En düşük memur maaşla çalıştırıldığını varsayarsak http://www.memurlar.net/haber/117529/ 1119 YTL *7= 7.833 YTL yapar ki iyi para. Ama biz burada kendi hür ve irademizle kimseden para talep etmeden yazıyoruz ve stres atıyoruz.

Arkama dönüp şöyle baktığımda epey yol kaydettiğimi görmekteyim. Milliyet Bloğa bir şeyler katmışım.

300 blog az blog değil benim için.

Daha çok yazıp sesimi daha geniş kitlelere ulaştırmak azmindeyim. Bunu da siz değerli blog arkadaşların sayesin de olacaktır.

300. Bloğumu yazarken bu duygular içersine kapılıverdim. Siz değerli okuyucularımın da bana katlandığını, sabrettiklerini sezinler gibiyim. Hepinize teşekkürler.

Daha çok fazla bloglar da buluşmak üzere.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..