Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '07

 
Kategori
Su Sporları
 

Yüzme severler merhaba!!!

Yüzme severler merhaba!!!
 

Herkese merhaba,

Yüzme sporunu sevenler, yüzmeye başlamak isteyenler, bilgi almak isteyenler!!! Burada deneyimlerimizi paylaşalım. Ben yüzme antrenörü değilim ama yıl buyunca düzenli olarak yüzüyorum ve yüzme konusunda sürekli okuyup araştırarak ve bilgimi artırıyorum. Öncelikle keyif aldığım için, daha sonra sağlıklı yaşamak ve sosyalleşme için.

Ülkemizde yüzme sadece yaz aylarına ait bir faaliyet olarak algılanıyor. Bir de birkaç bin lisanslı yüzücümüz var; onlar da üniversiteye hazırlanma döneminde bu spordan kopma noktasına geliyorlar. Ben daha çok yetişkinlerin, yani işadamlarının, avukatların, muhasebecilerin, ev hanımlarının, gazetecilerin, eczacıların, doktorların, öğretmenlerin, yani tüm meslek gruplarının mensuplarının bir boş zaman değerlendirme ve sosyalleşme aktivitesi olarak yüzme sporunu yapmalarını öneriyorum. Neden mi? Bu sporun insanı fiziksel olarak ve ruhsal olarak rahatlattığını düşünüyorum.

Yazılarımın bir kısmı yüzmeye yeni başlayanlara yönelik; bunları 'yüzmeye yeni başlayanlar' olarak grupladım. Bazı yazılarım ise yüzme tekniği ile ilgili. Gündelik yüzme haberlerinden de bahsettiğim yazılarım olacak. Herbirini ilgili alt kategorilerine yerleştiriyorum.

Yüzme ve egzersiz konularındaki düşünce ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Sizlerin sorularınıza bilgim elverdiğince cevap vermek istiyorum, sizlere sorular sormak istiyorum. Aramıza yüzme antrenörü dostlarımız, lisanslı yüzücülerimiz ve veteranlar da katılırsa ne güzel olur.

Görüşmek dileğiyle, sağlıcakla kalın.

 
Toplam blog
: 103
: 11625
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Yüzme aşkımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Yüzme öğrenmek isteyenlerden düzenli yüzenlere tüm yüzme ..