Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Yüzümün renkleri

Yüzümün renkleri
 

alıntıdır.


Ala, karaya, beyaza boyadım ben yüzümü,

Görme diye, bilme diye çehremdeki hüznümü,

Ben çocuk mu oldum ki; masalımda peri olsun?

Öfke gördü, korku gördü göz bebeklerim.

Yoktu benim, sırma saçlı bebeklerim.

Ben istemedim mi şeker pembe düşüm olsun?

Neydi çok görülen kalbimin odacıklarına?

Bir tebessüm, bir sıcak el dokunmuş mu yanaklarıma?

Şimdi soruyorsun ne diyor ki gözlerin?

Susmadı bakışlarım , hep aradı, hep isyanda.

Sev dedi, dokun dedi yüreğime bir kere.

Senin de bir rengin olsun şu boyalı yüzümde

Sevgi pembe, sevgi mavi,

sevgi ışık ışık beyaz.

Sev dedi, dokun dedi, duy beni...duy biraz

lillo

 
Toplam blog
: 97
: 531
Kayıt tarihi
: 10.04.08
 
 

Öğreneceği çok şey olan bir öğretmenim.... ..