Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Zaman sadece birazcık zaman

Zaman sadece birazcık zaman
 

Ne kötü bir istek dimi birbirini seven iki insanın ayrılmasını istemek? Birbirlerini gerçekten seviyorlarmı peki?...
HİÇ SANMIYORUM!
Kısa sürede uzun süreli vaadlerde bulunmak... Hiç samimi gelmiyor bana. Ona söylediklerini duydum, onun için yazdıklarını okudum, resimlerine baktım uzun uzun... Yakınlaştırdım öyle baktım hatta. Taa gözlerinin içine ikisininde ama en çok senin DiğerYarım... En çok senin gözlerine baktım. Gerçekten mutlumusun onunla? Sonuna kadar onunlamı devam etçeksin yoluna? Yani şimdi bizim yollarımız hiç kesişmicekmi bir daha? Eğer karşılaşmıcağımızı düşünüyorsan fazlasıyla yanılıyosun diğer yarım. Görüşücez yeniden. Neden biliyormusun?Bu kadar imkansız oluşuna rağmen neden eminim geri dönceğine biliyomusun? Dinle sevgilim!
Sen nasıl gidilir bilmiyorsun, sen beceremiyorsun gitmeyi... Kalarak gidiyorsun ve kanatarak en çokta. Suçlayarak gidiyorsun. Kendi içinde yaptığın yanlışları bile bile sadece içini rahatlatmak adına herşeyi üzerime bırakarak gittin sen. Herşeyin sebebi olarak beni gösterdin. YANLIŞ YAPTIN! Çok hemde... Sana öyle çok şey kattım ki ben güzel olan. Öyle çok sevdim ki seni ve bunu öyle içten hissettirdimki sana. Her zaman yanındaydım söz verdiğim gibi ve asla sudan sebeplerden kırmadım seni, üzmedim hiç bile bile,senin gibi... Senin sözlerin öyle keskindiki her zaman, öyle bi sızlattıki cümlelerin içimi... Öyle yaktın ki yüreğimi... Farklı anlamlarda aynı şeyleri yaşadık aslında seninle. HAKETMEDİN, HAKETMEDİM! Sen benim sana kalman için sunduğum onca şeyi... Ben senin arkana bakmadan gidişini... Haketmedik sevgilim... Şimdi mutlusun biliyorum ama şimdilik sen bunu bilmiyorsun. Sen ellerini tutarken yanındakinin benim ellerimin üşüdüğünü bilmiyorsun. Sen ''karanlık devri beraber atlattık seninle, önümüz aydınlık'' derken ona benim yüreğimi karanlığa mahkum ettiğinden habersizdin sevgilim... Siz geceleri birbirinizin varlığıyla mutlu mutlu uyurken benim ağlayarak uyuyakaldığım gecelerin hesabı sende sevgilim... Sadece SENDE! Hesabını vericeksin gözyaşlarımın, çünkü hepsini biriktiriyor Allahım. Hesabını vericeksin senin için yandığım gecelerin. Bu yüzden eminim diğer yarım geliceksin ve beraberinde güzel uyandığım sabahlarımı getiriceksin bana... Umutlarımı, hayallerimi, heycanımı, gözlerimdeki ışıltıyı, insanlara olan inancımı... Benden aldığın ne varsa hepsini geri vericeksin bana tek tek... Hayatımı beraberinde götürmeden gitmeyi başarabilseydin ben mutluluğun için dua ederdim hep. Herkes herkesi sevmek zorunda değil derdim içim yana yana yoluma devam ederdim. Seni hep güzel hatırlardım. Ama... Sen güzel hatırlanmayı hiç haketmiyorsun sevgilim. Bu yüzden içim rahat dönüceksin... Benim sevgim öyle büyük ki ve öylesine güçlü ki. Sizin, benim mutsuzluğum üzerine kurduğunuz mutluluğunuz benim sevgimin gücüne yenik düşücek... Siz diye bir şey kalmıycak ben diye birşey bırakmadığın gibi. Çok yaklaştı biliyorum, hissediyorum. Sen bana demiştin ya kaybetçek hiç bir şeyin yok diye şimdi ben sana tam tersini sölüyorum sevgilim

KAYBETÇEK ÇOK ŞEYİN VAR!

 
Toplam blog
: 4
: 411
Kayıt tarihi
: 05.04.12
 
 

Eskişehir Anadolu Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümünde okuyorum. Yazmayı ve okumayı ço..