Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '18

 
Kategori
Deneme
 

Zamanı Durdursam Diyorum

Zamanı Durdursam Diyorum
 

Zaman, kuşlar ve ben...


Her gün güneşle beraber aydınlık bir evren için başlıyoruz yaşama.
 
Milyonlarca ok milyonlarca yönden her yerimize çarpıyor, sendeliyoruz, düşüyoruz, kalkıyoruz ve duruyor zaman o gitmeyen oklardan birinin üzerinde öylece bakıp umut diyoruz.
 
Kuşların uçuşu, rüzgârın kıpırtısı, dalların sallantılı ve Deniz’in dalgalarının kıyıyı yalayışı...
 
Geçen zaman diyorlar, oysa geçen biziz.
Zaman orada bir yerde duruyor. Her gün bize bakıp duruyor, hem de hiç kıpırdamadan, öylece...
 
Umut diyorum gelecek diyorum gelmiyor.
O da zamanın arkasında, oradan sessizce bakıyor.
 
O çocuk var ya hani yağmur yağarken sokakta öylece oturan çocuk nerede şimdi acaba?
Hani kanalizasyon kapağından fırlamış gibi madeni giysiler içinde sadece gözlerini kırpıştıran adam da orada mı acaba?
 
Eiffel kulesinin altında selfie çubuğu satmak için peşimizden koşan Afganlı nerede acaba?
Meydanın tam orta yerinde kutusundan çıkardığı kemanı çenesine dayayıp çalarken gözleri uzaklara bakan o uzun saçlı kız nerede acaba?
Gözleri uzakta çakıl taşları ayaklarını acıtan güneşin yakıcı ışığı altında kumlara ulaşmaya çalışan o kız çocuğu nerede acaba?
 
Durdurayım diyorum ama durmuyor ki zaman...
Ama geçen zaman değil gene biziz galiba.
Zaman orada tam orada duruyor biz ise hızla geçip gidiyoruz...
 
Avrupa’nın batı ucu ve rüzgârlar ve çiçekler fenerde resim çeken uzun sarı saçlarıyla o genç kız orada duruyor mu acaba?
 
Zaman bir orada bir burada değil hep aynı yerde.
Güneş dünyanın her yerinde zamanın başka bir saatinde doğsa bile zaman sadece aynı yerde…
 
Durduramıyorum, ama zaman sanki hep duruyor geçen biziz…
 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..