Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

07 Mayıs '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Zamanı uyandırmak istemiyorum!..

Zamanı uyandırmak istemiyorum!..
 

Zamanı uyandırmak istemiyorum!.. Bırakayım da uyusun.. Hiç akmasın istiyorum ..

Avustralya da yaşayan yerliler Aborjinler, kol saati taşımazlarmış. Yolda gördüğü bir adama Aborjin soruyor "bunu neden taşıyorsunuz? " Adam cevap veriyor : "Zamanı anlamak için"

Aborjin soruyor : " Zamanı durdurabilecekmisiniz ki taşıyorsunuz bu aleti " !

Düşünce ilginç ama bir o kadar da insanı daha da bir düşüncelere salmıyor mu ? Evet durduramıyoruz ki şu aletle zamanı. Hep "an" ları yaşayalım diyerekten kendimizi kandırıyoruz o kadar!.. Zaman hiç akmasa. Hep güzel "an" ların olduğu yerde kalsa ama ..Belki çok bencilce bir istek .. Benim için güzel olan bir "an" ın bir başkası için kötü olabileceğini de düşünsemmi acaba ?

Hem bedenim hem ruhumla aynı yerde olabilmeyi istiyorum.. Hani olur ya gözümüz dalar gider uzaklara, bedenimiz sabit yerinde. Birisi dürtmese "dünyaya dön" demese! Gidip kaybolacağım gözümün alabildiğine uzaklarda.. Sessiz çığlıklar atacağım yine derinlerde ama hiç duyulmayan. Açılıp gideceğim derin denizlerde..Okyanuslar daki dalgalarla boğuşacağım. Uyuyacağım.. Bir uyanacağım ki kış bitmiş, bahar gelmiş.. Çiçekler karşılayacak beni. Umutlar, gökyüzünün berrak maviliği ışıyacak yüreğime. Uzaklardan dönmenin zor olduğunu bilerekten hep aynı hatayı yapmak. Uyuyan hüzün çiçeklerimi uyandırmak mı benim maksadım acaba ? İstemiyorum ki onlarıda ihmal etmek..

Ama sadece ben istediğim de açsalar keşke hüzün çiçeklerim. Ben onları canım istediğim zaman sulasam . Bu seferde onlar benim kuklam olsalar. Hep ben olacak değilim ya !.

Bugüne kadar iplerim onların elinde değil miydi ? İstedikleri zaman iplerimi salıp, istedikleri zaman beni zincirlere vurmuyorlarmıy dı ? ..Gecelerin hesabını onlara mı soracağım şimdi ?

Cesaretimin bittiği yerde ki gözyaşlarımın, isyanlarımın , haykırışlarımın yüreğimden götürdüklerini bana geri getirebilecekler mi ? Bu sefer ben onlardan önce davranacağım . Önce ben alacağım iplerini ellerime. İstediğim yöne çekeceğim.

Duvardaki takvimi istediğim zaman çevireceğim. Saatimi takmayacağım ! Madem durduramıyorum zamanı ! Koşmayacağım umutlarımın peşinden. Ben dinleneceğim artık .. Onlar gelsin peşimden .

Zamanı uyandırmayacağım artık !

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..