Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Zemindeki kara lekeler

Zemindeki kara lekeler
 

Hiç yürürken başınızı öne eğip yerdeki kara lekelerin ne olduğunu merak ettiniz mi?

Ben merak ettim. Hatta bir gün bir tv programında da gördüm. Duyarlı bir araştırmacı arkadaşımız benim gibi gözleri yerde bu kara lekelerin nedenini araştırmıştı. İzleyenleriniz hatırlar. Yerdeki bu kara noktalar, çiğnenip çiğnenip yere atılan sakızların zemine yapışması sonucu oluşan çevre kirliliğine birer örnek. Öyle ki yapıştığı gibi kalan, üzerine toz pislik ayakkabılarımızdan gelen her nevi madde ile bütünleşen bu sakızlardan maalesef belediyenin temizlik elemanları dahi geçitlerimizi, merdivenlerimizi yollarımızı arındıramıyor.

Daha ne kadar ne şekilde acaba kirletebiliriz yaşadığımız bu güzel ülkeyi bilemiyorum. Şahsen çöp konusunda çok titiz yaşıyorum. Ve dostlarımı da bu konuda hep uyarmamla meşhurumdur. Çünkü her birey öncelikle kendi çöpüne sahip çıkarsa ancak toplumsal çabalarımız sonuç verir. Günümüz tehlikede olan doğamızı korumak aklı başında olan her bireyin yegane görevi. Her şeyden önce kendi sağlımızı düşünmemiz gerekiyor. Lütfen daha dikkatli yaşayalım. Çevremizi koruyalım.

Temiz ve düşünceli günler..

 
Toplam blog
: 93
: 1475
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Elektrik mühendisiyim. Eğitimci bir ailenin kızıyım. Kelimeler ve rakamlarla geçen serüven dolu b..