Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '12

 
Kategori
Kitap
 

Zero Limit / Joe Vitale (% 100 değişim)

Zero Limit / Joe Vitale (% 100 değişim)
 

alıntıdır


Kısa bir süre önce Nilgün Hanım’dan kitap önerisi aldım. Bilmeyenler için belirtmek isterim; A. Nilgün Aktaş Milliyet.com.tr yazarı, NLP Uzmanı & Profesyonel Yaşam ve İlişki Koçu.

Kendisiyle iletişime geçtiğim günden beri; “hayatımda farkında olamadıklarımı algılama gücümü geliştirdim” diyebilirim.

Bilinçaltımız bizi istediği gibi yönlendirirken, bizler tepkisiz kalıyoruz. Sürekli tekrarlayan olumsuz olaylara anlam veremezken, sorunun bizde ( içimizde) saklı olduğundan bir haberiz.

Joe Vitale’nin kitaplarını daha önce görmüş olmama rağmen bir türlü okuma fırsatı bulamamıştım. Taa ki Nilgün Hanım buna vesile olana kadar.

“Antik Hawai Ho’oponopono” Öğretisi ile ilk kez karşılaştım. Dr. Ihaleakala Hew Len ve Joe Vitale’nin beraber hazırladıkları kitap “Zero Limit” hayatınızda %100 değişim sağlıyor diyebilirim.

Okumaya başladığımda göz dolduran bir başarı öyküsüne tanık oldum.

Dr. Ihaleakala Hew Len Hawaii’de, bir koğuş dolusu akıl hastası suçluyu onları hiç görmeden tedavi eden bir terapist. Kendi içinde araştırma yaparak, “biri kendini iyileştirmeden kimi iyi edebilir ki?” felsefesiyle hareket edip hastaları iyileştiren yöntemi paylaşıyor bizlerle.

Dr. Ihaleakala Hew Len, hayatımızda olup biten her şeyden %100 bizim sorumlu olduğumuzu söylüyor. İlk başta bunu duyunca; “mümkün değil!” diye düşündüm. Ancak okumaya başladıkça ve gözlemleri dinledikçe yaşadıklarımı sorgulamaya başladım.

Kitabı bitirdiğimde yaşamımda olup biten her şeyin sorumlusunun “ben” olduğuma karar verdim. İyiyi, güzeli, kötüyü ve çirkini yaşayan da, hayatıma çeken de bendim.

Ve bunları iyileştirebilecek olan, iyiliğe iyilik, başarıya başarı katabilecek olanın yine ben olduğumu anladım.

Dört mucize cümlenin aslında hayatın her aşamasında bize nasıl huzur ve mutluluk getirdiğine tanık oldum.

Uygulamaya başladığımda hiç tereddüt etmedim çünkü okuduklarıma ve kendime güvendim.

Dört mucize cümle; Seni Seviyorum, Özür Dilerim, Lütfen Beni affet, Teşekkür Ederim.

Aslında basit gibi görünen ancak en zor ya da en aralıkla söylenen cümleler.

Her olayın tekrarını yaratan bir hatırası vardır. Ve bu hatıralar sevilip affedilmediği sürece tekrar nüksedebilen hastalıklara dönüşür.

Dört cümle içsel bir huzur sağladığı gibi, aklımda hiç olmayan birkaç mucizeyi de beraberinde getirdi. Şükür egzersizlerini çoğumuz duymuşuzdur. Fakat uygulamada eksik kaldığımız ise acı bir gerçektir.

Uygulayın!

Bıkmadan, usanmadan tekrarlayın ve bekleyin.

Emin olun siz elinizdekileri sevip mutlu oldukça ve teşekkür ettikçe, minnet duyacağınız mucizeler saracak hayatınızı.

Keyifli okumalar dilerim.

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..