Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Zil Zurna Aşık oldum

Zil Zurna Aşık oldum
 

4 sene önceydi; şimdi kulağımda çınlayan bir dost sesi "ya aşık olursan"

Oldum. Sarhoş gibi zil zurna aşık oldum. Körkütük Aşık oldum. Kendime inanamadım; kendimi tanıyamadım. Ve aşkı sevgiden ayıran anlamı onda buldum.

Kör oldum, ne kaybedeceğim dostluklar umrumda oldu, ne vazgeçilmez kurallarım. Ne yasaklar ne günahlar, kahkahalar atarkan hıçkırıklarda boğuldum. Ne git diyebildim, ne kal diyebildim, ne kalabildim ne vazgeçebildim.

Aşkın mantıkla yüreği nasıl ayırdığını gördüm.

Biri dur diyor, biri git diyor.

Biri sus diyor, biri haykır diyor.

Biri tut diyor, biri bırak diyor...

Biri ateş diyor, biri su diyor...

Fırtınalar kopuyor, yangınlar çıkıyor, ne duruluyor, ne sönüyor...

Doğrusu yanlışı yok aşkın sadece ta kendisi var hissedip yaşayabilene...

 
Toplam blog
: 22
: 423
Kayıt tarihi
: 17.12.11
 
 

Hayatı paylaştıkça mutluluğun çoğaldığına, hüznün azaldığına inanmışımdır. Hüznü dile getirmek ko..