Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '12

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Mavi yeşil bir gece

Mavi yeşil bir gece
 

mavi gibi derin -yeşil gibi huzur


Seviyorum renkli olmayı özel bir gün ise bir renk seçerim uyumlu olabilecek tonlarla bir araya gelirim.

İstedim ki bu akşamda mavi yeşil gecesi olsun.

Yeşil, mavi ikiside huzurda uçsuz bucaksız bir özgürlük; bazen de büyük ve derin hissedip ürpertiyor içimi. Her duygunun ayrı bir heyecanı yok mudur? İki renk de; iki ayrı duyguda mutlu ediyor beni.

Benim huzurumda derinliğimde evimde, "Hiç duvarın biri mavi biri yeşil olur mu?" diyenlere aldırmadan boyattım... Beyazın da duru temizliğine yer vermeyi ihmal etmedim... Yeşil mavi ve beyazın içinde içim huzur doluyor.

İlk defa evime ziyarete gelecek olan yeni evli çifte;

İzmir'li olarak rakı balık sofrası hazıladım. Bembeyaz masa örtümün üzerine; yine beyaz üzerine yeşil ve mavi çizgilerle desenlendirilmiş servis tabaklarım, mavi bardaklarım, yeşil peçetelerim ön planda ve mezelerim yeşillikler hoş bir uyum sağlamakta bana yardımcı oldu. Blog resmimle aynı olmasada benimde şirin bir davet masam akşama hazır...

Misafirlerime küçük bir hediye almayı da ihmal etmedim. İçine dügün albümlerinden kendimce begendiğim doğanın yeşili içinde bembayaz gelinliğiyle poz veren güzel bayanın eşiyle birlikte fotoğrafını yerleştirdim.

Evet evimi özenerek hazırladım. Karşılamada da ilk huzuru yansıtmak gerekir düşüncesiyle kendime de karşılama kıyafeti olarak yine yeşil ve mavi tonlarını tercih ettim :)

Umarım konuklarım benim huzurla mutlulukla hatta ilk defa geleceklerinin verdiği heyacanla hazırladığım ikramları begenir ve onlarda huzurlu keyifli bir akşam geçirirler.

Siz değerli MB okurları ile de bu enerjimi paylaşmak istedim. Ümit ediyorum sizlere keyif verir okurken yazım.

Sizlerede kendi renginizde huzur diliyorum.

Saygılar...

 

 
Toplam blog
: 22
: 423
Kayıt tarihi
: 17.12.11
 
 

Hayatı paylaştıkça mutluluğun çoğaldığına, hüznün azaldığına inanmışımdır. Hüznü dile getirmek ko..