Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Zincirsiz zincirleme kazada kızkardeşim de vardı!

Zincirsiz zincirleme kazada kızkardeşim de vardı!
 

Zincirsiz zincirleme...


Ankara - Sivrihisar yolunda " Zincirsiz / Zincirleme" kazada kızkardeşim de vardı!

Beş aracın birbirine girmesinin nedeni karıştırıyor kafamı hala...

Kardeşim şokta!

"Anlatamam abla sorma noolur" diyorsa da.

"Ankara'dan yola çıktığımızda da kar vardı. Bir süre sonra "zincir takın" dediler. Zincir takıp yola devam ettik. Zincir gevşemiş. Sıkma aparatı da olmadığından bu olay iki kez tekrarladı. Akabinde zincir çıkarıldı yola öyle devam ettik"

.....

" Cep telefonuyla konuşuyordu."

.....

"Birinci konuşması uzun, ikincisi kısa sürdü."

.....

Şükürler olsun ki kazadan büyük bir yara almadan kurtulan kızkardeşimin saçlarından hala cam kırıkları ayıklıyorum! Göğüs kafesine aldığı darbenin acısını anlatmama gerek yok. Ayvalık Devlet Hastanesi, Edremit Özel Körfez Hastanesi Doktorları; "aylarca katlanacaksın bu ağrıya" dediler...

Kazaya neden olan otobüs firması, yolcularını sigortaladığı halde, acılarını hafifletmekte maalesef aciz kalmakta. Aslında onlar adına da üzgünüm.

Karlı, sisli, buzlu havalarda Zigana'lardan, Gavurdağ'ından geçtiğimi bilirim turnelerimde.

Ankara'dan Kayrseri'ye 14 saatte ulaştığımı da hiç unutmadım kar yağışı ve buzlanma nedeniyle...

Eskiden araçlar zincir takar mıydı?

Eskiden cep telefonu var mıydı?

Gülriz Yiğit

 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..