Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '08

 
Kategori
Sinema
 

Zohan’a Bulaşma

Zohan’a Bulaşma
 

Filmin konusunu yazmak yerine onunla ilgili linki vermek çok daha iyi olacaktır. Milliyet’in sinema sayfasından hemen okuyabilirsiniz (http://sinema.milliyet.com.tr/Film.aspx?FilmNo=2012).

Onun yerine film hakkındaki fikrimi yazmak isterim. Filme arkadaşlarımın ısrarı sonucu vizyona ABD’de girdiği zaman gitmiştim. Haziran zamanıydı galiba. Blogta yazma gereğini dahi duymadım. Film son derece bayağı espriler ile dolu. Tavsiyem bu filme hiç bulaşmayın (!)

Tamamıyla para ve zaman kaybı. Böylesine kötü bir film çekiliyor…üzerine de para kazanılıyor ya…bravo doğrusu diyorum.

“Zohan’a Bulaşma”, Adam Sandler’ın en kötü filmlerinden. Konusu epey bir zorlama sanki çocuklar için yapılmış çizgi film gibi bir şey. “Absürd film bu abi…esprileri de öyle” diyecek varsa, kusura bakmayın absürd film böyle olmaz. Seyirciyi tam salak yerine koyma filmi olmuş. Elbette bu benim kişisel yorumum…herşeye rağmen görmek isteyenler varsa…onlara da bol şanslar diliyorum.

Not: Bu filmin senaryosunu yazıp gösterseydik, bu yapımcı abilere, herhalde “hadi canım hadi…” diye sepetlerlerdi bizleri. Ama herşeye rağmen insanlar böyle filmler yapıp üzerine de para kazanıyorlar. Hatta dünya sinemalarında kendine yer bulup gösterime dahi giriyor. Bu arada böyle negatif bir yorum yapmam okuyanları etkileyip seyretme arzusu yaratmaz umarım :)

 
Toplam blog
: 237
: 1302
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..