Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zonguldak sahilleri

Zonguldak sahilleri
 

Zonguldak sahilleri dolmaya başlamışta haberim olmamış. Oldu ve bu gün ikinci seferdir ben de gitmiş oldum..Malum karadeniz bu, öyle hemen ısınmaz suyu...ama ısınmıştı. Hayret! Güzeldi çok güzel... Oh nasıl da özlemişim denizde yüzmeyi... Stres ilacı adeta... Artık beni kim tutar ? Evime on dakika mesafede... İstesem .. Hop denizdeyim... Arabayla değil! Yürüyerek... Gidilmez mi ya?

Zonguldak'ın merkezinde; tersane, kapuz, uzunkum doğusunda; inağzı, hasırarkası, göbü, filyos, türkali. Batısında; karakum, öküşne, değirmenağzı, ılıksu sahilleri bizleri bekliyor... Bunlardan sadece kapuz ve ılıksu plajı giriş ücreti alıyor... Diğerleri ücretsiz olsa da temiz ve güvenli... Tabii temizliği bizim elimizde... çöplerimizi orada bırakmaksak, bıraktığımız gibi temiz buluruz değil mi?...

Sahillerimizi malesef hoyratça kullanıyoruz... Pet şişeler öncü çöpler... Naylon torbasına doldurulmuş vaziyette bırakılan çöpler de ardından geliyor... Onları oradan kim alacaksa..... Bırakıyorlar... Bıraksınlar bakalım gördüğüm her seferde ben de "Elleriniz kırılsın"diyorum. Kimbilir böyle söyleyen kaçıncı kişi olarak...

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..