Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Zorlu sevdam hoşçakal...

Zorlu sevdam hoşçakal...
 

Ey Sevgili;

Güle güle yüreğimden diyerek uğurladım ya seni, aslında en derinlere yerleştirdim sevgini. Daha bir işledim gözlerini buğulu gözlerime. Ellerini sıkıca tutarak parmak izlerini nakşettim ellerime. Dudaklarım hoşçakal dedi ya, o yüzden sıkıca öptüm seni. Ömrüm boyunca cezalandırdım onları. Başka tenlere değemezler artık. Ne zor seninle doluyken senden ayrı yöne gitmek. Gitmek zorunda olmak... İçimdeki her ses, her hece SEN diye haykırırken, susmak... Seni yüreğimden zoraki sürgün etmek... Sensiz adım attığım her neresi var ise seni yanımda aramak... Basitçe nasılsın diye soruyorsun ya, sensizim ve hep bıraktığın gibiyim. Ah gözleri ateş sevdam, isteyerek çıkmıyorum sensiz bu yolculuğa. Ama arada bir uğradığın bu gönül durağı yıkılmak üzere. Ne kadar zor yaşamış olursak olalım, iyiki buluştu kalbim kalbinle. Seni hercai hayatına emanet ediyorum. Hoşçakal sevdiğim...

 
Toplam blog
: 3
: 447
Kayıt tarihi
: 14.02.13
 
 

1983 İstanbul doğumluyum . Müzik dinlemek ve kitap okumak vazgeçilmezlerim arasındadır. Özel bir ..