Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '06

 
Kategori
İlişkiler
 

' ' Sana beni sev demiyorum ' '

' ' Sana beni sev demiyorum ' '
 

Hani bazen öyle bir sevdalar vardır. Ne olduğunu sende bilemezsin... Bir yanın isterken bir yanın olmasa da olur der.. Şimdiye kadar O mu vardı dersin... Bundan sonra da uzaktan varlığıyla düşünüp mutlu olurum dersin..

O sevmese de senin ona sevgin mutlu eder... O özlemese de senin duyduğun özlem yakar seni.. Hiçbir şey değildir istediğin aslında . Sadece birazcık sevsin dersin.. Birazcık özlesin dersin... Unutmasın beni istersin....

İnsanoğlu bencil midir.. Eziyet çekmek adına da olsa bu istekler çok mu zor ?.. İnsan bunları istese fazla şey mi istemiş olur...

Yazanını bilmediğim bu dizeleri okuduğumda işte... işte.... dedim , anlatmak istediğim buydu...

İşte o dizeler

Sana beni sev demiyorum, /yalnızca yüreğinden bir parça ver,/ oraya sevgi tohumlarını ekmesini, ben beceririm...
Sana hep yanımda ol demiyorum,/yalnızca yüreğinden bir parça ver/oraya sokulup ayrılmamayı, ben beceririm...

Sana şarkılarla beni söyle demiyorum,/yıldızlara baktığında beni gör orada demiyorum, demiyorum işte, anlasana!
korkmasana...

Bana yüreğinden bir parça ver,kendi bestemi bulmayı, ben beceririm...

Bana yüreğinden bir parça ver yıldızımı bulup ağlamayı, ben beceririm...

Ölürken beni sayıkla son nefesinle demiyorum, bana yüreğinden yalnızca bir parça ver,oraya gömülüp, seninle birlikte toprak olmasını ben beceririm...

Çok mu büyük istek bunlar... Kimine göre çokk kimine göre anlamsız... Karşılıksız sevdalar, özlemler, arzular her zaman acı verir... Acı çekmeyi seviyorsanın devam edin ... Sevdanın güzelliği birlikte paylaşıldığında anlam kazanır...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..