Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '07

 
Kategori
Sosyoloji
 

'' Ben '' merkezliler

'' Ben '' merkezliler
 

Ortalıkta bir konu, bol bol ahkam kesiyorlar... Ben biliyorum, ben yapıyorum, en iyi ben bilirim, en iyi ben yaparım... Benden iyi kimse bilemez, benden güzel kimse yapamaz.... Ben ...ben...ben...

Ben susuyorum... Ben konuşmuyorum... Sadece dinliyorum... Sustukca sanıyorlar ki bilgisi kıt.... Konuşmadıkca sanıyorlar ki söyleyecek sözü yok... Oysa ki bilmiyorlar.... Asıl bilgeliğin sükunet olduğunu.....

Oysa ki görmüyorlar.... Çok bildiklerinden, hiç bir şey yapamadıklarını.... Ortalıkta bir aşk şırıltısı Aşkı en iyi ben yaşarım, en güzel ben yaşatırım.... Aşkımlar canımlar, cicimler, böceğimler.... Sensiz veya onsuz olamam'lar... Ahlanıp, vahlanmalar, ayılıp bayılmalar...

Ben susuyorum, söylemiyorum.... Sustukça sanıyorlar ki ben sevgisizim.... Söylemedikçe sanıyorlar ki aşkı bilmiyorum..... Oysa ki kendileri bilmiyor..... Aşkı konuşmuyorsam, sevgiyi söylemiyorsam... Bu benim aşkı, sevgiyi yaşamadım, yaşamıyorum yada bilmiyorum manasına gelmediğini....

Oysa ki bilmiyorlar, Hiç söylenmeyen sözlerin tükenmeyeceğini... Hiç konuşulmayan aşkların ölümsüz olacağını... Ortalıkta bir yaygara.... Hastayım, tansiyonum çıktı, kulaklarım çınlıyor.... Ölüyorum, öleceğim, hatta öldüm.... Ben susuyorum, konuşmuyorum....

Sanıyorlar ki, benim hiç kulaklarım çınlamaz, hiç tansiyonum çıkmaz, hiç hasta olmam...

Oysa ki bilmiyorlar, yaygarayla, ölümün korkmayacağını.... Gelecek oldumu ölüm, gelir zaten.... Yaygaranın yoktur ecele bir faydası.....

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..