Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

"Aşk" her yerde!...

"Aşk" her yerde!...
 

internetten alıntıdır


* * A Ş K Değdiği Kalbi Şair Kılarmış * *

Nefesin olmak isterdim, “ yaşamana sebep ne” dediklerinde beni de sayabilmen için… Gücüm olsaydı eğer, ayların seni gösterdiği günlerden sen olan, saatlerin sana beş kaldığı vakitler yapardım, ömür bitiyor diye üzülen aleme inat, senle yaşlanmanın huzuru olsun diye gözbebeklerimde… Hep diyorum ya ela bakışlarına aşığım diye, belki de bakışlarında değil hikmet, baktığın yerde gördüklerinde… Ve ben baktığın yerde olayım hep… Gördüğün sen olacaksın daima. Çünkü bir sen varsın ki bende candan öte candan ziyade…

Sevdim seni… günün en erkeninde, tan ağarmadan, ay kaybolmadan sevdim. Uyku mahmuru tenin bir gün bile üşümesin, gözlerine lekesiz bir aşk, yüreğine sevdamın sıcağı değsin diye, günün en erkeninde sevdim hep seni… Gözü kara sevdama öylesi yakışır diye zifiri karanlıklarda sevdim ben seni… Güneş günün en ortasındayken sevdim, en sıcak en parlak en coşkulu… Gece gündüz demeden, günün her anında ömrün her gününde, ben hep seni sevdim sana öylesi yaraşır diye…

Sakınma olur mu bu defa kendini gök kubbenin rahmetinden. Yüzüne vuran her bir damladayım çünkü bu sabah. Yanında uyanacağım sabahlara dair hayalimdeki gibi, önce gözlerinden sonra dudaklarından öpeceğim. Gözlerine keder değmesin diye… Dudağında gülüş hiç solmasın diye… Gözlerinden dudağına süzülen damlada olacağım. Sakınma olur mu bu defa kendini gök kubbenin rahmetinden…

Sen nefesimsin… Toprak olsan yağmurumsun derdim… Kuş olsam kanadım… Soframda dua derdim, uykumda gördüğüm en tatlı rüya… Kışın içimi ısıtan bir bardak çay gibi derdim, kurumuş dudağımı ıslatan eşsiz birkaç damla… Ekmeğime aş, sabah ayazlarıma güneştir o derdim… Hiç bitmesin dediğim roman gibi, en huzurlu liman gibidir derdim… Gecenin karasına yıldızdır, gökkuşağındaki yedi renktir derdim… O; nefesim, O; olmazsa olmazım, ekmeğim, suyum, aşım derdim… Bendeki “sen”i sorsaydın eğer…

Sana ne zaman tutulduğumu hatırlamıyorum. Ama eminim ilk tanıştığımız günlere denk geliyordur. Çünkü sen zaman içinde sevileceklerden değilsin, hani uzun uzadıya düşünüp, ölçülüp tartılacaklardan… Aşk dediğin ilk görüşte gelir yerleşir insanın yüreğine… O gün bugündür hiç eskimedi hiç eksilmedi yüreğimdeki yerin. Sana her seferinde ilk günün heyecanıyla dokundum, hep aynı tadı aldım aşk için bütün söylenenleri yalanlarcasına… O gün bugündür canımsın benim, cansuyumsun. Kana kana içmekten hiç usanmadığım…

Yazıyı çok sevdiğim ve yakınımda olan bir kişi yazmış sevdiğine… Hoşuma gittiği için blogda yazmasını önerdim. Şiddetle karşı çıktı ve ismini belirtmeden benim yazmamı istedi... Rumuzla kendisinin yazabileceğini söylesem de karşı çıktı... Yüreğinden kopup gelen bu dizeleri sizlerle paylaşmak istedim onun adına... Ola ki beğenilirse büyük ihtimalle fikrini değiştirebilirim... Kendi sayfasından okuruz yazdıklarını...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..