Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Siyaset
 

"Cumhuriyet döneminin artık sonu geldi mi" mi?

"Cumhuriyet döneminin artık sonu geldi mi" mi?
 

Merhaba sevgili okurlar,

Maalesef ki Sayın GÜL, %53.4'ü hiçe sayarak ve de, %46.6'lık oyun hepsinin de kendisi için kullanıldığını algılayarak, halk benim Cumhurbaşkanı olmamı istiyor düşüncesiyle Cumhurbaşkanlığına adaylığını açıkladı.

Sanki Ülkede 7-8 ay önce sıkıntıya sokan açıklamaların, erken seçimin yapılmasının, geçmişte söylediklerinin, hiç bir anlamı yokmuşçasına, halkım beni istedi diyerek arkasına dönüp bakmadan hareket etmesini yadırgamamak elde değil.

Sayın GÜL'ün yaptığı basın toplantısında dikkatimi çeken bir husus, Anayasa doğrultusunda hareket edeceğini ifade etmesidir.

Ancak burada şunu sormadan edemiyorum.

Hangi Anayasayı kastediyorsunuz Sayın GÜL?

Mevcut Anayasamızı mı, yoksa, TBMM'deki çoğunluğunuza güvenerek AKP olarak yapmayı düşündüğünüz değişiklik sonrası ortaya çıkacak olan Anayasayı mı?

Bunu niye mi soruyorum, çünkü Sizin geçmişte basına yansıyan, Refah Partisi Genel Başkan Yardımcılığı yaptığınız dönemdeki bir sözünüz insanın aklına geliyor;

"CUMHURİYET DÖNEMİNİN ARTIK SONU GELDİ."

Gerçekten Cumhuriyet döneminin sonu gelecek mi Sayın GÜL?

Ben bunun mümkün olabileceğini düşünmüyorum.

Bir önceki yazımda yanıldım ama, bu sefer yanılacağımı da sanmıyorum.

 
Toplam blog
: 407
: 877
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

15.12.1950 Mersin doğumluyum. İzmir Ticari İlimler Mezunuyum. Bir Kamu Kuruluşundan  Şube Müdürü ..