Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

"Sabiş Teyze"yi kutluyorum

"Sabiş Teyze"yi kutluyorum
 

kaynak: www.sabiharana.com


Sayın Rana,

Sizi, özellikle kışkırtıcı feminen görselleriniz ve ağırlıkla cinsel içerikli paylaşımlarınızla tanıyordum diyebilirim. Bunu söylerken bir ayrıntıyı da vermek durumundayım elbette. MB'de henüz iki ayını doldurmamış taze bir paylaşımcıyım ve MB benim, blog yazarlığı alanındaki tek deneyimim.

Az önce güzel ve duygusal bir görselliğin eşliğinde çok hoş bir jesti bizlerle paylaştığınıza da tanık oldum. Şaşkınlığımı itiraf etmek ihtiyacındayım.

Hepimiz adına, değerli annesi Gülgün Karaoğlu Dostumuzun (yaşını sır gibi sakladığı :)) oğlu Oğulcan'ın doğum gününü kutlamışsınız. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=120722

Üstelik uzunca zaman ayırarak hazırladığınız zerafet dolu bir paylaşımla. Gerçekten büyük bir incelik.

Oğulcan ve annesi teşekkürlerini eminim ki şahsen iletmişlerdir. Ben de, MB dostlarımla birlikte kendi adıma büyük haz aldığım nazik jestinizden dolayı sizi tüm içtenliğimle kutlamak istiyorum. Lütfen, kabul ediniz.

Sevgili Ogulcan evladımızın da, sevdikleri ve sevenleri ile birlikte geçireceği sağlık ve mutluluk dolu uzun bir ömür sürecini, nesline aktarabileceği engin deneyimlerle doldurmasını temenni ediyorum.

MB mazisi uzun olmakla birlikte diğer platformlarda da yoğun faaliyetleri bulunan aktif bir yazar olduğunuzu henüz farkediyorum. Ne güzeldir ki, olgun jestiniz hissiyatımda önceki paylaşımlarınıza yönelme arzusuna vesile...

Beyaz Düşler: http://www.sabiharana.com

Sevgiyle,
 
Toplam blog
: 36
: 1267
Kayıt tarihi
: 25.05.08
 
 

İstanbul'da doğdu. Teknik Lise Elektronik Bölümünde okurken rakamlara olan ilgisini de keşfetti. ..