Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '06

 
Kategori
Otomobil
 

"Sen Öküzsün, İçerdekiler Senden de Öküz..!!"

"Sen Öküzsün, İçerdekiler Senden de Öküz..!!"
 

Bugün sabah işe gitmeye çalışıyordum. Evet bizde maalesef işe gitmek öyle çok kolay eylem değil. AMAN ALLAH' ım birşey geldi, beni ve etrafımdaki onlarca insanın hayatını tehlikeye ata ata bir sağa bir sola manevralarla araçların aralarından geçmeye başladı. Yaklaşık yedi yıldır araba kullanıyorum, çok ruh sağlığı bozuk sürücü gördüm ama bu başkaydı. İlk defa tüm kalbimle bu kişiye canına zarar gelmeyecek şekilde Yüce MEVLA' nın gereken cezayı vermesi için dua ettim.

Daha acı olan neydi biliyor musunuz? Benimle beraber en az 15 kişinin hayatını aynı şahıs tehlikeye sokmasına rağmen hiç kimseden ben dışında en ufak bir tepki dahi gelmedi. Sanki sadece mağdur duruma düşen bendim, onlara en ufak birşey olmamıştı. Çevremdeki kişiler beni bilir, soğukkanlı biriyimdir, kolay kolay paniğe kapılmam, yani buradaki olayı da inanın abartmıyorum.

Aklıma bir arkadaşımın yaşadığı olay geldi. Buraya da aynen uyarlanabilir. Servisle dönerken, uyanık olduğunu zanneden servis şöförü girmemesi gereken yola girip tersten ilerlemeye başlamış. Karşı taraftan normal yolunda gelen araçla burun buruna gelmişler. Araçtan başını çıkaran adam bağımış:

"Sen öküzsün, içeridekiler senden de öküz..!!"

Hoşcakalın...

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..