Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

17 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

100. blog yazım

100. blog yazım
 

100.BLOGUM,,,,,,,,,,,,,,


Merhabalar,
En sonunda bende 100. blogumu yazıyorum.

24 Kasım 2007 tarihinde sizlerle birlikte olmaya başladım.
100. blog yazımı yazana kadar aradan dokuz ay yirmi dört gün geçmiş.

Milliyet Blog ailesi ile beni ilk tanıştıran, yine Milliyet blog yazarlarından can yeğenim Yakamoz35-Murat Gülcek.
Bu vesile ile Muratçığıma buradan herkesin huzurunda çok çok teşekkürler ediyorum.

İyiki beni sizlerle tanıştırdı, iyi ki Milliyet Blog ailesine üye oldum, çok mutluyum.

Yazılarımı daimi okuyan arkadaşlarım bilirler, siyaset konusunu hiç anlamam, anlamadığım için de, siyaset
yazılarına hiç cevap yazmadım.

Yine futbol ya da spor alanında bir bilgim olmadığı için bu yazılara da yorum yazamadım.

Bazı konular gerçekten bana ve benim yaşam tarzıma çok uzak konular, ben bana yakın olan konuları
sizlerle paylaşmak istedim ve öğle de yaptım.

Bu güne kadar benim yazılarımı okuyan ve yorum yazan, okuyup yorum yazmayan ya da yazamayan
tüm blog arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler ediyorum.

Hayatım boyunca paylaşmayı çok sevdim, çünkü biz 7 kardeşiz ve ben kardeşlerin en küçüğüyüm.
Bu nedenden dolayı kardeşler arası paylaşımdan arkadaşlar arası paylaşıma geçmem çok kolay oldu.

Hayat felsefemi iki ayrı cümle ile özetleyebilirim.

PAYLAŞMAK GÜZELDİR.
SEVMEK GÜZELDİR.


100. blog yazımı bu konuda yazmak da ayrıca bana büyük bir güven ve huzur verdi.

Altın yüzüğüm var benim,
Parmağıma dar benim,
MB ailesi içinde,
100 blogum var benim.

Bundan sonraki yazı ve şiirlerimde görüşebilmek ümidiyle,
Sevgiler Tüm Milliyet Blog arkadaşlarıma...


ALYOŞA'dan


Not: Blog Logosu sayın Mustafa Mumcu'ya aittir.

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...