Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

24 Ekim '08

 
Kategori
Çevre Bilinci
 

İzmir eshot şöförleri-kral

İzmir eshot şöförleri-kral
 

Krallar sanki


Merhabalar,
Bu gün yine sizlerle bir konuyu paylaşmak üzere yazıma başlamak istiyorum.
Ben İzmirliyim artık bunu dünya alem biliyor.İzmirimi ve insanlarını çok seviyorum.Kolay kolay sinirlenmem , kolay kolay kinci kelimeler kullanmam, kolay kolay da kızmam, amma öğle bir konu var ki bu konu beni çok fazla sinirlendiriyor.
Kim yada kimler mi bunlar?Tabiki İzmir'in Eshot şöförleri;
Hayırdır, ne olmuş Eshot şöförlerine diyeceksiniz, Hemen anlatayım; Efendim İzmirin hangi semtine olursa olsun, merkez Konak ya da Gümrükten otobüsleri
sefer olarak saatli gönderiyorlar, her şöförün belli bir saati var.
Fakat bu otobüs şöförleri o saatleri hiçe sayarak hangi semt olursa olsun son durağına gittikleri zamanöğle bir muhabbete dalıyorlar ki, yolcular onları bekliyorlarmış, yolcuların aceleleri varmış, hiç birini düşünmeden
son durakta arkadaşlarıyla koyu sohbet programı yapıyorlar.
Sonra da geç kaldıkları için yolcu olan bazı duraklarda bile es geçiyorlar, yolcuları almıyorlar.arkada otobüs varişareti yapıp hızla geçiyorlar duraktan ve çok ayıp ediyorlar.
Yine Eshot şöförleri istedikleri yerden kendi tanıdıklarını durak olmasa bile alıyorlar, normal durakta bekleyen yolcuları ise almadan yollarına devam ediyorlar.
Yemin ediyorum şu İzmir Eshot şöförlerine çok kızıyorum, kendilerini KRAL ilan ettiler.

Biz buranın Kralıyız, astığımız astık, kestiğimiz kestik cinsinden çalışıyorlar.
Yazımı okuyunca diyeceksiniz ki 'Aman Alyoşa bu şöförlerin hiç mi iyi tarafı yok' yada 'Bu şöförlerin hiç mi dertleri yok', Her söför aynı değil tabiki içlerinde iyi olan şöförlerde var.Allah razı olsun onlardan işlerini başarıyla ve namusuyla yapanlarda var elbet, bu arada şöförlerin dertleri olmazmı onlarda ana baba evladı ve onlardabirer baba ama bizlerin yani yolcuların halinden hiç anlamıyorlar.
İnşallah ama inşallah, bu yazımı bir Eshot şöförü yada Eshot da çalışan yada Eshotta arkadaşı olan biriokur da bu durumu yine Eshotlu şöförlere şikayet olarak iletebilirler.

Yemin ediyorum Eshot şöförlerine kızdığım ve tavırlarına sinirlendiğim için dışarıya gezmeye çıkmıyorum. Gezmeye çıksam da ne oluyor biliyor musunuz?
Durakta tam yarım saat bekliyorum, hiç otobüs gelmiyor, ama yarım saatin yada kırkbeş dakika beklemeninsonunda hepsi aynı anda ve sıra sıra durağa geliyorlar.
Bu tutumlarına da bir anlam veremiyorum.
Niçin hepsi yarım saatte gelmez?
Niçin yine hepsi yarım saat içinde aynı anlarda sıra sıra gelirler?
Niçin duraktaki yolcuları almazlar?
Niçin, niçin, niçin? Son söz İzmir Eshot şöförleri Kral, onlar ne derse o olur.

Çok kızgınım, çok öfkeliyim, , , , ,
Sonsuz sevgiler arkadaşlarıma, , , , , , , , , ,
 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...