Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '08

 
Kategori
Blog
 

100düm 100düm 100ledim

100düm 100düm 100ledim
 

ÜMİTLE BEKLEDİĞİM 100. BLOĞU UNUTMUŞUM


Oleyyyy...
04.09.2007 yılında Milliyet blog ailesi arasına katıldım. Hemşehrim olan Aydın Tiryaki'nin blog yazılarını okumak ve memleketim İnebolu ile ilgili yazılarını hayranlıkla takip ederken milliyet blogla tanışmaya başladım. Aydın Bey'in bloglarına yorum yazmak diğer blogları okumak büyük zevk veriyordu. Aydın Bey'in İnebolu fotograflarıyla ilgili okuduğum bir yazısına yorum yazarken, bende küçük makinemle çekip hazırladığım picasaweb albümleri oluşturmuştum. Adresini kendisine yorumumla gönderdiğimde cevap beni etkiledi. Bu fotografları çektiğinizde yaşadıklarınızı yazmaya çalışsanız umarım başarırsınız demişti. Bende deneme amaçlı yazmaya başladım. İlk bloğumu gönderdim. Aradan birbuçuk ay gibi bir zaman geçmişti. Ben kabul edilmedi sanırım dedim ve ümidi kesitiğim bir günde mail adresimde Aydın Bey'den bir yorum geldi. Aramıza hoşgeldiniz. İnebolulu bir hemşehrimi milliyet blog ailesi arasında görmekten sevinç duydum. Çok mutlu olmuştum. Başladım yazmaya her gün yazıyordum, çok büyük zevk almaya başladım. Her fırsatta konu buldukça yazıyordum. Aslında yazmayı hiç sevmem ,ama iyi bir okuyucu olduğuma inanırım. Çok usta olarak gördüğüm insanlarla tanıştım hayranlıkla blog yazılarını takip etmeye başladım. Bende okunuyor ve yorum alıyordum. Beni kimse okumaz yorum bile yazmaz diye umutsuzca başladığım blog yazarlığım başarısızda olsa okunuyor ve ben çok mutlu oluyorum.
Kayıt tarihi=04.09.2007
Toplam blog=100
Tplam yorum=405
Okunma sayısı=722
picasaweb albüm adreslerim: http://picasaweb.google.com/boyransahil
Fotograflarımın yayımlandığı : http://www.boyran.com/inebolu/default.asp?PG=47 sitesi
Aranızda olmaktan çok mutluyum hepinizi seviyorum.
 
Toplam blog
: 118
: 3309
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bilgi büyük adamı alçak gönüllü yapar, normal adamı şaşırtır, küçük adamıysa kibirlendirir.. ..