Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '12

 
Kategori
Blog
 

1399 kere maşallah deyin!

 

Aslında, ufaktan bir şiir yazıp 1400’e tamamlardım bu yazıyı ama inadına yazmadım!

Küsüratlı kalsın!

Mağazalardaki etiketler gibi!

Zaten bundan sonra olağanüstü bir durum olmadıkça şiir yazmayacağım! Herkes şair olunca cim karnında bir nokta gibi kaldık çünkü!

İntihale de geldiğimin farkındayım! Çok taklit edilmek sıktı beni anlayacağınız!

“İnançlar” kategorisinde günaşırı yazılarım olacak bundan böyle!

Cübbeli haber göndermiş bana da!

“Adaş din iman konularına başlasın. Yokluğumda memleketin imanında zayıflık zuhur etmesin maazallah! İki elim yakasında olur öbür alemde yoksa!” Demiş!

Şaşırmadım dersem yalan olur ama demek dedim, benden başka bu camiada güveneceği bir mümin yok!

Yok tabi!

Kimileri Mehdiyi bekler; kimine haci amca dersin kızar!

Bendeniz askerlikten beri sakallı gezerim. Üçü beşi geçmez sinekkaydı tıraş olmam! O da özel bir durum gereği!

Bizim caminin imamı bile bu halime kızıyor!

“Abi, seni bir defa olsun sakalsız görmeyecek miyim?”

“Sakal sünnettir hocam!” dedim!

İmamımız sakalsız!

“Hangi sünneti yaptın da onu terketmiyorsun?” Dedi!

“Hocam, bu konuda tarafsın bakıyorum!” Dedim!

Geçen  Ramazan da seferi olduğumdan  çay ocağında bir iftar yemeği vereyim de  günahlarımdan bazıları silinsin diye düşünmüştüm. Çocuklar da evdeydi. Komşulara haber verdim. Yirmi- otuz kişilik yemek hazırlattım.

İlginç bir olay oldu.

El ayak çekilmiş, iftara az bir zaman var!

Hatta milletin içinde yemeklerin tadına tuzuna bile baktım!

“ Arkadaşlar, biliyorsunuz çeşnicibaşılığın da dinimizde yeri vardır! “  Gibi kimsenin duymadığı bir fetva vermiştim!

Yaşlı bir adam kapıya geldi.

“Bu yakınlarda bir lokanta var mı arkadaşlar?” diye sordu

“ Ne yapacaksın lokantayı hemşerim? Biz iftara hazırlanıyoruz, gel sen de aç iftarını!” Dedim, sofraya aldım adamı!

Hep beraber iftarı açtık. Adama sigara da verdim, çayla içti!

Kalktı çıktı kapıdan!

Ama!

Yahu arkadaş ne çabuk kayboldu? Etrafta kimse yok, adam da yok ortalıkta! Her yer kapalı olmasa deriz ki bir dükkana girdi!

Kafamda “edep” konulu bir blog vardı ama laf lafı açtı alakasız konulara girdim gene!

Bunu hep yapıyorum nedense!

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..