Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

13 Şubat '09

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

14 Şubat Sevgililer Günü! (Sevgililer Günü büyüsü)

14 Şubat Sevgililer Günü! (Sevgililer Günü büyüsü)
 

Sevgililer Günü 14 Şubat Milliyet.com.tr


Bu ''Sevgililer Günü'' n de onu baştan çıkarmaya var mısınız? O zaman bu 14 Şubat'ı değerlendiriniz ve bu ''AŞK'' iksirini deneyiniz kardeşim.. El değmemiş, gül koklamamış, evde kalmış, bütün ''Bekar Sultan'lara!''

Sizi bilemem ama ben bunaldım!
Neden mi?
Dünyayı darmadağınık eden herşeyden!

Bu aralar, kıldan, tüyden, pamuktan şeyler düşünmek istiyorum! Oda ne demeyin. Yani hafif şeyler düşünmek istiyorum diyorum!

Ve düşündüğüm hafiflikte, bir seri başlatmak istiyorum! İstiyorum çünkü başlattım bile..
''Ben de yalan yoksa doğru da yoktur. Doğru yoksa yalan da yoktur.'' Nacizane kendi özüm ve sözümdür. Kim demiş derseniz, Sabiş demiş, ben demiş.

Hadi bakalım, siz de benim gibi itiraf edin ve söyleyin. Kadın olun, erkek olun, mutlaka birini, birilerini baştan çıkarmak istemişsinizdir.. Demek istediğim şu ki ben istedim! (külliyen yalan ama öyle yazmam gerekiyor)

İstemekle kalsa iyi. Önemli olan istenileni gerçekleştirebilmek. Ben bunu da başardım. Ya siz? Fazla düşünmeyiniz bu yazıyı okuduktan sonra inşallah sizler de başaracaksınız.. Ve bana milyarlarca kere teşekkür duaları edeceksiniz. (Estafurullah ne demek diyeceğim güleceğim :) Ne dersiniz, şimdi; birini baştan çıkarmaya başlayalım mı?

Efendim baştan çıkarma işi diye adlandırdığım iş, bir sihir işidir. Bu sihir işine geçmeden evvel, baştan çıkaracağınız kişiyi kalbinizle tespit etmeniz gerekiyor. Önce, kimi baştan çıkaracağınızı, yani, Ayşe'yi mi, Fatma'yı mı, Ahmet'i mi, Mehmet'i mi, sanıyorum buraya kadar hepimiz anladık? Zaten anlamamak için, hiç bir ''cahil'' sebep göremiyorum!

Sevgili Dostlar, daha fazla zaman katletmemek için, gelelim baştan çıkarma iksirine:

Efendim, evvela güzel bir gece düşünün. Ayın ve yıldızların net görülebildiği ve ayın ışığını alan bir yerde koyacağınız bir bardak suyun içine büyük bir tutam rezene tohumu, toz haline getirilmiş hindistancevizi, rendelenmiş zencefil, kurutulmuş ya da taze kekik, kurutulmuş ya da taze fesleğen serpin. Hazırladığınız bu karışımı temiz bir cam şişenin içine dökünüz.. Bu karışımı, sevgilinizin, aşkınızın, eşinizin, kalbinizin istediğine, canınızın çektiği kişinin herhangi bir kıyafetine, bu karışımdan bir kaç damla, hani olur ya yanlışlıkla değmesi bile, o kişiyi baştan çıkarmaya yetip artıyormuş. Muş diyorum! (bizde inandık tabii) Çünkü;Çingen Sabiş öle diyo! Eee daha ne duruyorsunuz? Yarın ilk iş olarak doğruca aktarın yolunu tutuyorsunuz sonacıma da (!) ayın ışıdığı ilk geceye randevu alıyorsunuz.

Aaa lütfen ama bana öyle bakmayınız.. Ben yaptım oldu dedim ya farkında değil misiniz yoksa bütün baştan çıkmışlar benim eserim? Ben hiç ölmiycem ki! :)

Sevgili melekler yüreğinizden öpsün.... Sabiha Rana

Kaynak: Romantizm Reçeteleri Gillian Kemp (2. kez yayınlanıyor)

Sevgililer Günü için, size özel: http://video.eksenim.mynet.com/flvplayers/vplayer10.swf?videolist=http://video.eksenim.mynet.com/batch/video_xml_embed.php?video_id=222403&embedded=1

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..