Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '09

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Benim bir tanecik sevgilim var.

Benim bir tanecik sevgilim var.
 

O da, dünyalar tatlısı, eşi benzeri olmayan, her dilediğimde sarılıp öpebildiğim, şişmanlasam da zayıflasam da beni sevmekten vazgeçmeyen biridir. Evde olsun dışarıda olsun elimi sımsıkı tutan, ağladığımda veya üzüldüğümde yanağımı okşayıp beni teselli edendir. Sesim ne kadar kötü olsa da beni dinlemekten vazgeçmeyen, şarkılarıma katılıp daha da coşturan, kıyafetlerimi lüzumsuz yere eleştirmeyen, sadece renk uyumuyla bile mutlu olan kişidir. Öyle bir bakışı vardır ki insanın yakar kavurur, gözlerinin renginde kaybolmamak mümkün değildir. Her geçen gün gelişim göstermektedir. Her geçen gün beni daha iyi anlayıp bana ayak uydurmayı zevk haline getirmiştir. Beraber yemek yemek, etrafı toplamak, hazırlanıp süslenip, çıkıp dışarıya, sokaklarda başıboş dolaşmak bile inanılmaz zevklidir onla. Nice mekân nice insanlar şahit olmuştur bizim aşkımıza. Ve çoğu da kıskanmıştır laf aramızda. İşte öylece kendimden geçerim ben onla. Dünya adeta etrafımızda döner birbirimize sarılınca. Kimi zaman bir örnek giyiniriz ve bu talep ondan gelir çoğu zaman. Ruhsal uyumumuzu dış dünyaya sergileriz hem de çok rahatça.

Kimseden bir çekincemiz yoktur öpüşmek için, birbirimizi koklamak için. Bazen gözlerinde çocukluğumu hatta kendimi görür gibi olurum. Daha bir severim onu. Yüreğime daha bir yerleşir sanki. Yaydığım bu hararetli sevgi onu da ısıtır onun da bana aynı şeyler hissettiğini anlarım.

Benim sevgilim bir tanedir işte. Bir annenin evladına duyduğu sevgi gibi saf ve temizdir bizim sevgimiz. Bir evladın annesine olan bağlılığı gibi müptelalıdır onun bana duyduğu. Belki de bir tutkudur bu. Ayrı kaldığımız zamanlarda ayyuka çıkan özlemimiz bir araya gelince bizi daha bir birbirimize bağlar. Hiçbir filmde göremezsiniz bu kadar uyumu, hiçbir mekânda çekilmemiştir bu sahneler. Diyaloglarımız etrafımıza neşe saçar. Hele bir de gece baş başa kaldığımızdaki o huzurlu anlar. Bunu işte hiç kimseler bilemez ve anlayamaz. Örneğin bana kocaman bir öpücük vermeden uyumayı hiç sevmez o. Ve mırıl mırıl bir şeyleri tarafımdan dinlemeden yummaz gözlerini. Kimi zaman gözünü uyku tutmaz tabi, dolanır durur evin içinde. Beni ne kadar çok sevdiğini dile getirir sık sık. Sonra herkesin uykuda ve güvende olduğunu görünce gelir yatağa. En güzeli de erkenden kalkıp beni öpücük bombasıyla uyandırmasıdır. Böyle güzel bir şey başka olabilir mi bu hayatta? Ne sevaplar işlemişim de böyle bir değere sahibim derim ve hemen şükrederim, açıp ellerimi dua ederim hiçbir şeyin bozulmaması adına. İlk günden beri devam eden zamanla da daha da güzelleşen bir ilişki bu. Benim bir tane sevgilim var. O da biricik yeğenim Enis Berk’im.

Anne olmadan da anne gibi hissetmeyi, karşılıklı sevgiyi huzuru ve yumuşaklığı hissedebildiğim tek aşkım.

Tüm sevgililerin günü kutlu olsun. Böylesine bir aşk herkese de nasip olsun.

Sevgilerimle,

 
Toplam blog
: 93
: 1475
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Elektrik mühendisiyim. Eğitimci bir ailenin kızıyım. Kelimeler ve rakamlarla geçen serüven dolu b..