Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

150+1

150+1
 

mustafamumcu.com


“3 adımda blog” tıklamasıyla gelişen,güzelleşen bir serüven.
Bir haftalık bir bekleme süresi sonunda nihayet üyeliğiniz onaylanmıştır müjdesiyle sarsılmıştım!“ Blog gir ”komutuyla karşılaşmam heyecanımı bir kat daha artırmıştı.Blog girermisin yazsa,heyecanımın geçmesini bekleyecek ve gerekli rütuşlar için zamanım olacaktı!

Alalacele yazdığım on satırlık bir konu,tam üç kez reddedilmişti.

Tam bu işten vazgeçmek üzereydimki,daha önce göz gezdirdiğim blog konuları dışında ayrıca yorumların da varlığını fark ettim.

Yorumlarda yer alan "sevgi ve saygı" sözcükleri MB ailesi nin bir üyesi olmak istememde en önemli katkıyı sağlamıştır.

Çok acilen,yazılarımın red edilmesi nedenlerini kavrayabilmem gerekiyordu.

Bu merakım,değişik kategorilerdeki diğer yazıları da daha dikkatli okumaya itti beni.

İlk şaşkınlığımı Blog kategorisindeki yazıların okunma ve yorum sayıları ile karşılaştığımda yaşadım.

Uzuuuun bir ıslık öttürmüştüm.

Orası kiiiim ben kim diye iç geçirmiş,dertlenmiştim henüz bir yazım bile yayınlanmamışken!

Acıların blog yazarıydım sanki!

Hepi topu tek bir konu yazmıştım,allayıp pullayıp son bir gayretle yayına al tıkladıktan sonra başladım beklemeye..

Şimdide kabul etmesinler valla bikini giyerim demedim tabii ki!

Yayına alınma süresi bana dahada uzun gelmişti.

İlk yorum;

Dikkatinize. Yazınızda yazım yanlışları dikkatimi çekti.Başlıktaki”de”lerin ayrı yazılması gerekir bunları bildirmek istedim .iyi günler. Nazlı Gürkaş.

Ve ikinci yorum;

Hoş geldiniz.Dilimiz gibi daha nice paylaşımlara efendim. Sabiha Rana

Önce sert bir bir arap sabunu ve arkasından yumuşacık bebek şampuanı.

Çok faydalı oldu tabii ki.

Kendime çeki düzen vermemi sağladılar sağolsunlar.

Okunma sayılarımın ve gelen yorumların günden güne artış göstermesi heyecanımı artırmaktaydı bir acemi olarak!

Sanki bir gıda toptancısı edasındaydım.

Hani akşam olduğunda kasadan çıkarttıkları banknot balyalarını sayarlar ya, aynen öyle!

Her saat başı kontrol etmekteydim.

Bir yazı daha,bir yazı daha..

Ne zaman ki bir konu yazdım işte o an,tüm şimşekleri üzerime çekmiştim.

Pek sayın Ümit Culduz bey ve Muzafffer Cellek abi,kendime gelmemi sağladı.

Her yazım sonrasında gelen yorumları açmaya cesaret edemiyordum artık.

Yeni bir fırçamı yiyeceğim diye!

Daha dün gelmeyle…!Al işte kaptın yüzlerce okunma sayısını!Kaç yorum yazdın ki..?İmla hataları ne olacak..?

Anaaaaaa dedim,doğru valla!

Şeeey aslında ben öyle demek istememiştim ki.

Valla bida yapmıycam.

Her eleştirel yorumdan bir ders çıkartarak bu günlere ulaştım.

Ve şu an 150 nci blog kutlaması için karşınızdayım.

Bu güne dek sürdürülen tüm güzelikler ve paylaşımların aynı lezzetle devam etmesi dileklerimle…






 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..