Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Kasım '09

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

2 Senelik evliyim ama kocamla cinsel ilişkide bulunamadık!...

2 Senelik evliyim ama kocamla cinsel ilişkide bulunamadık!...
 

İnternet kaynaklı


Seks ve cinsellikle ilgili bilmediklerimize cevaplar arıyoruz!

Ruh ve beden sağlığımız açısından, huzurlu bir gelecek için, cinsellikle ilgili bilmediğimiz ne kadar konu ve soru varsa, geliniz ''önce'' öğrenmenin yollarını araştıralım.. Sonra ufacıkta olsa bu konuya benim de bir katkım olsun diyorsanız, soru hanesine sorularınızı yorum hanesinede fikir ve görüşlerinizi bize yazarsanız, cinsellik konusunda eğitim almış uzmanlaşmış hocalarımızla birlikte, sizlerden gelecek olan bütün sorulara yanıtlar arayacağız..

SORU:
ÖNCELİKLE MERHABALAR BENİM SORUNUM VAJİNİSMUS. BEN 2 YILLIK EVLİYİM EŞİMLE HİÇ CİNSEL TEMASTA YANİ İLİŞKİDE BULUNAMADIK.. BANA BU KONUDA YARDIMCI OLUR YOL GÖSTERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.

CEVAP:
Vaginismus kadının vajen kaslarının kasılmasıyla cinsel ilişkiye izin vermemesi ile sonuçlanan bir durumdur. Çocukluk çağlarına dayanan travmatik olaylara yada asılsız bilgilerin yarattığı korkulara dayandığı sıklıkla görülmektedir. Terapi süreçleri ile aşılabilir. Bu terapiler cinselliği algılama biçimleri ve tedavi için bazı egzersiz yöntemlerinin uygulanması sürecine dayanır. Çok zaman kaybetmemek şikayetlerin kalıcı hale gelmeden aşılmasını sağlar. En kısa sürede yardım almanızı öneririm. Bazen psikiyatri ilaçlarından yardım almak gerekebilir. Bu nedenle hem psikolog hemde psikiyatristle çalışmak daha sağlıklı sonuçlar getirecektir. Cevaplayan: Psk. Neşe Özkarslı

''Bilinmeyen cinsellik önce kendimizin sonra ülkemizin en büyük düşmanıdır'' (SR)

Soru: Hem erkeklerden hem kadınlardan hoşlanıyorum (1)
Cevap: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=143074

Dua etmenin psikolojik etkisi ve kumar bağımlılığı: soru ve cevapları ''İyi Bak Kendine'' TV. Prog'da: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=214324


Ayrıca Psikiyatri hakkında her türlü detaylı bilgi http://www.psikoegitim.com/ ve 0216 633 06 76 nolu telefondan alınabilmektedir.

Cinsel sağlıkla ilgili, varsa sorularınız aşağıdaki adres ve telefonlar aracılığıyla Sayın Uğur Canbolat Beyefendiye iletebilirsiniz...

Uğur Canbolat
İşletme Müdürü
Memory Center Nöropsikiyatri Merkezi
www.mcaturk.com
canbolat@mcaturk.com canbolatugur@gmail.com
Bağdat Cad. No: 109/A 34724 Feneryolu Kadıköy / İstanbul
Santral: (216) 418 15 00 Faks: (216) 418 15 30

Özel Teşekkür

Bu konularda bana yardımcı olacaklarına dair söz aldığım, NPSİTANBUL Nöropsikiyatri Hastanesine, özellikle bana memnuniyetle diyerek nazikçe geri dönen Sayın Prof. Dr. Nevzat Tarhan Hocama ve başarılar dilemeyi unutmayan Sayın Uğur Canbolat Beyefendiye çok teşekkür ederim..

Bana yine onur verdiniz efendim..

Saygılarımla.

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..