Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

2006

2006
 

21 Ağustos 1953 Bugün benim doğum günüm. Doğumumun üstünden 53 yıl geçti. O günden bugüne ,çok şeyler değişti... Ülkemizin 50 yıllık geçmişini ,bir kez daha gözden geçirdim. Neler yaptılar bu topraklar için, neler yapamadılar ? Siyasi iradeyi ellerinde bulunduranlar… Birçoğu hala aynı kişiler …

70 li yıllarda hortlayan ,terör belası çıkmıştı karşımıza, engelleyememişlerdi. Hala da engelleyebilmiş değiller. Bugüne kadar, on binlerce insanımız katledildi; binlercesi, yerinden yurdundan edildi. Masum insanlarımızın...

Avrupa Birliği’ne müracaat etmişlerdi. Avrupalılar, önce gümrüklerinizi açın diye geri göndermişlerdi müracaatımızı… Gümrüklerimizi sonuna kadar açtık. Onlar karar almışlar, bizimkiler uygulamış. Hala onlar istiyor, bizimkiler veriyor…
Ülkemizin başlıca kuruluşlarının neredeyse hepsi, ben doğmadan önce vardılar. Şimdi yapılan, onları birer birer elden çıkarmaktan ibaret… Yeterince iş alanı kuramadılar; öncü sektörler, markalar, yaratamadılar. Yeterince hastahane, okul, köprü, yol. Bunların hiçbirini yapamadılar.

Bugün benim doğum günüm. Doğumumun üstünden 53 yıl geçti. O günden bugüne çok şey değişti. Bana kalan, iç borçlar, dış borçlar, ticaret açıkları vb. Bugün, her nefes alışımda, boşa giden bu 53 yılın acısını duyuyorum. Bütün bunların sorumlularından, belki içimden, ama büyük bir öfkeyle, hesap soruyorum:

Ben Latif Başaran; 53 yıldır memleketimde nefes alıyorum, ama kim bilir kaç yılını eksik yaşadım, gerçekten çok merak ediyorum…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..