Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '13

 
Kategori
Özel Günler
 

2012, doğum günüm için gelen notlarım...

Ilknur Özkaya;  Sen hiç pes etmedin ve hep bir yıldız gibi geceleri bile parladın özelsin, özel insansın canım benim.. iyi ki varsınn...

9 Mart 2012, 08:40 ·

Halil Kurtoğlu Nabide Hn.; İstanbul'da iken bilgisayarımı açamadığım için doğum gününüzü görüp kutluyamadım.Teşekkür yazınızdan öğrendim. Hayatınızın hep sağlıklı ve mutlu olmasını dilerim.. H.K.

9 Mart 2012, 08:44

Mürselin Kurt; Ben de bugünlerde telaşlıyım biraz gözümden kaçmış, nice yıllara...

Teşekkürler, Mürselin Hanım. İyi dileklerimle.

9 Mart 2012, 09:12

Nabide Kılınç;  İlknurcuğum ne güzel duyguların, önce can, önce canan. Sen de kalbimde hep güzeldin, hep özeldin. Şöylesine oturmak, konuşmak seninle hasret kaldığımız o değerler, duyguları, esintileri getirirsin.

9 Mart 2012, 11:11 ·

Nabide Kılınç; Halil bey merhabalar. Çok teşekkür ederim. Size de sağlıklı güzel yıllar dilerim.

9 Mart 2012, 11:12 · .

Ege Rüzgari;  Tam bir ATATÜRK kadını modelisin Nabidecegim, çok güzel edeb i yazılar yazıyorsun, allah daima yolunu açık etsin güzel kardeşim.

9 Mart 2012, 11:17 · 

Nabide Kılınç; Çok güzel duyguların, düşüncelerin, gönlün...Sevgili dost içimi ısıttın. Vakit ayıramadım yolladığın fotoğraflar için henüz gidemedim. Sevgiler. Gönlün sazın telinin içine dökülsün.

9 Mart 2012, 11:21 ·

Nabide Kılınç;  Gönüller, yürekler mi tükendi neden böyledir sevdiklerimiz? Biz gönüllerimize, sevdalarımıza, akalım. Dinleyelim güzellikleri.Sevgiyle kalın.

9 Mart 2012, 11:30 ·

Sabahat Aykın; Doğum günün kutlu olsun ve kalemine yüreğine sağlık Nabide'ciğim.İyi ki varsın.Nice mutlu ve başarılı yıllara.

9 Mart 2012, 13:11 ·

Muzaffer Cellek;  Nefesimi kesen bir özgeçmiş.

9 Mart 2012, 14:23 ·

Nabide Kılınç; Merhabalar Sabahat ablacığım. Ne kadar güzel duygularınız. Çok teşekkür ederim. Duruşmalarınız, davalarınız hukuk işleriniz devam ediyordur. Murat ağabeye selam ve sevgiler.

9 Mart 2012, 16:11 ·

Nabide Kılınç;  Teşekkür ederim sevgili üstadım .

9 Mart 2012, 16:11 ·

Rasim Aşın;  YÜREKLERİMİİZ TİTRETEN BİR VEFA DUYGUSU.. YOLUNUZ AÇIK OLSUN.. BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM..

9 Mart 2012, 16:59 ·

Nabide Kılınç;  Rasim bey merhabalar. Teşekkür ederim. Tiyatro başka şey insanı çok şirin ve sıcak yapıyor. Size sevgiyle.

9 Mart 2012, 17:30 ·

Hatice Şimşek Otçu;  Canım,bir insan kendini ancak bu kadar güzel ifade eder.Hiç boşa geçmemiş yıllar. Her anı dolu dolu yaşayan, yüreği insan sevgisiyle çarpan, doğa dostu, sosyal, özgür, kendini okuma ve yazmaya adamış can dostum. İYİ Kİ VARSIN...

 9 Mart 2012, 19:13 ·

Nabide Kılınç;  Hatice Hanım bir insan bu kadar güzel ve heyecanlı arkadaş, özel olur. Siz benim için öyle özelsiniz ki. Can arkadaşlarım, güzel içten dostlarım, yakınlarım ben de sizi öylesine seviyorum ki, gönlüm seninle, İbrahim beyle çok sıcak... İkinizi sevgiyle kucaklıyorum.

 

10 Mart 2012, 09:59 ·

 

 

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..