Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '18

 
Kategori
Güncel
 

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı
 

Merhaba değerli okurlarım,

Bugün 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramı hepimizin kutlu olsun. Çocuklarımız bizim en kıymetli hazinemizdirler.

Bu güzel günü bütün dünya çocuklarına armağan eden Cumhuriyetimizin kurucusu olan Gazi Mustafa Kemal'e sizler ve kendim adına teşekkür ederim.

Çocuk sevgisi insanı hayata bağlar.Çocuklar bizlerin geleceğidir.Onlara vereceğimiz düzgün ve kaliteli eğitimle ülkemize ve dünyaya faydalı bireyler yetiştirmek önceliğimiz olmalıdır.

23 Nisan'ı şahsen ben çok seviyorum. Ama sadece çocuklarımız 23 Nisan'da hatırlanmamalıdır. Geriye kalan 364 günde onlara değer verdiğimizi hissettirmeliyiz. Yazımı Atatürk'ün sözüyle bitirmek istiyorum.

”Çocukların hükmettiği bir dünya ancak oyuncak dünyası olur. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınız Kutlu Olsun.”

”23 Nisan, Türk Milleti'nin kendi geleceğini belirlediği, egemenliğin millet iradesine bırakıldığı ve milletin bağımsızlığını tüm dünyaya haykırdığı, Türk tarihinin önemli dönüm noktalarından birisidir. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınız Kutlu Olsun.”


 

 
Toplam blog
: 48
: 523
Kayıt tarihi
: 26.05.16
 
 

1993 yılında Sinop ili Durağan ilçesinde doğdum. 1997 yılında ailemle birlikte İstanbul'a geldim...