Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

28 Ekim '08

 
Kategori
Özel Günler
 

29 Ekim cumhuriyet bayramı

29 Ekim cumhuriyet bayramı
 

CANIM ATAM


Merhabalar,

Sevgili arkadaşlarım yarın Cumhuriyetimizin kuruluşunun 85.yılını kutlayacağız.

29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız hepimize kutlu mutlu ve özellikle huzurlu geçmesini ümid ediyorum.

Sevgili Önderimiz yüce Atamıza bir kez daha teşekkürler ediyorum.

Atatürk, Mudanya yolu ile Bursaya gidiyordu. Kalabalık bir halk iskelede Atamızı bekliyordu.

Bir hanımın elinde bir kağıtla Atatürk'e yaklaştığı görüldü. Atanın yolunu keserek titrek bir sesle;

-Beni tanıdın mı oğul?, ben sizin Selanikten komşunuzum, bir oğlum var DDY'na girmek istiyor.

Siz onu alsınlar dediniz, fakat müdür dinlemedi, oğlumu işe almadı, ne olur bir kez daha söyler misiniz?

Atatürkün çelik bakışlı gözleri samimiyetle parladı, yüksek sesle;
-Oğlunu ben tavsiye ettiğim halde mi işe almadılar? Ne kadar iyi olmuş,
İşte Cumhuriyet böyle anlaşılacak.

Kadın sessizce ortadan kaybolunca yanındakilere dönerek;

-İşte Cumhuriyetten beklediğimiz netice diyordu...

ATATÜRKÜM SENİ ÇOK SEVİYORUZ.

Sevgiler, sağlıklar, mutluluklar ve huzurlu günler hepimize...

Alyoşa-HÜLYA

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...