Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '06

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

364 gün başının çaresine bak öğretmenim...

364 gün başının çaresine bak öğretmenim...
 

Bugün Öğretmenler Günü... Dünyadaki bütün öğretmenle emeklerinden dolayı teşekkürlerimi, saygılarımı sunuyorum. Biliyorum ki bugün ülkemizde de çeşitli etkinliklerle kutlanacak. Ama sonra herşey dünkü gibi olmaya devam edecek.

Bugün bütün medya öğretmenlerimizin fedakarlıkları ve örnek davranışları ile dolacak. Televizyonlar oturumlar düzenleyecek. Yarın herşey eskisi gibi olmaya devam edecek.

Maddi zorluklar nedeni ile giderek yoksullaşan öğretmenler,taksi şoförlüğünden pazarda limon satmaya varan çeşitli işlerde " mesleki "bilgilerine sosyal katkılar da yapmaya devam edecekler.Bir takım elbiseyi almak için 40 saat düşünmeye devam edecekler.

Anadolu' nun her köşesinde binası, sırası, masası, camı olmayan okullarda eğitim yapmaya çalışan bu koca yürekli insanlarımızın sorunlarını dile getirmek için bir gün yetmez bile. Ama eğitim sistemimizin tek sorunu imam-hatiplermiş gibi her fırsatta kamuoyu gündemine bu konuyu getirenler, bugünüde öğretmenlerimiz için özlü sözler söyleyip geçiştirecekler. Benim öğretmenim ise bugünden yarına hiçbirşeyin bu zihniyetle değişmeyeceğini bildiğinden, öğrencilerinin saçlarını okşayacak, onların gözlerindeki ışıktan beslenmeye devam edecekler.

Her zamanki gibi onurlu bir şekilde görevlerini yapacaklar ama 364 gün başlarının çaresine bakacaklar.

Dünyanın en kutsal mesleklerinden birini yapan öğretmenlerimiz,hakkınızı nasıl öderiz bilemiyorum,öğretmenler günü'nüz kutlu olsun.

*Fotoğraf:Milliyet

 
Toplam blog
: 242
: 1784
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

1970 doğumluyum.Karadenizin bir sahil şehrinden, hayatın güler yüzlü tarafına tutunmak için İstan..