Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

13 Aralık '07

 
Kategori
Futbol
 

4 Attık 3-1 Yazdık, Tur Attık Tarih Yazdık!

4 Attık 3-1 Yazdık, Tur Attık Tarih Yazdık!
 

İşte gurur tablosu... İşte zafer... İşte o zaferin mimarları...

Bu çocuklar beni yanıltmadılar, Fenerbahçemizi alıp yukarılara taşıdılar... Alkışlar, teşekkürler Kanaryalara.

Cska Moskova' ya Uğur' lar olsun, bizimde yolumuz açık olsun.

Tarihimizde ilk defa gruptan çıktık, tur atladık... Biz öyle böyle değil, bayağı yüksek atladık, çıta yükselttik... Topladığımız 11 puanla, en yüksek puanla gruptan çıkan Türk takımı olduk... Ayrıca 10 milyon euroyu da kasamıza koyduk.

Saraçoğlu' nda 4 gol attık, birisi rakibe yazıldı... Lakin turu da biz attık, Kadıköy' de tarih yazıldı.

Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi' nde, tarihinde ilk defa gruptan çıkma başarısını gösterirken, ezeli rakip Galatasaray' ın elindeki rekoru da tarihe gömdü... Artık sarı kırmızılılar grubu geçen tek Türk takımı değil! Daha önemlisi, 11 puan toplayan Fenerbahçe, cimbomun 10 puanlık rekorunu elinden almış oldu.

Bizim Edu' nun Cska' ya iki maçta yaptığı kıyakları, kendi oyuncuları yapmışmıdır bilmem ama aklıma bir türkü takıldı nedense... Cska' lı mısın Edu Dracana Moskova' dan mı geçtin? Latife yapıyorum tabii, iyi niyetinden şüphem yok kesinlikle.

Oyuncularımız arasında ayrım yapmıyorum, hepsi iyiydi, hatta mükemmeldi, tamamı profesyonel bir 11 vardı sahada...

Lakin çok özel bir Uğur Boral vardı ki tam da günündeydi... Bu maçta iki golle siftah yaptı, muhteşem oyununa da yakıştı doğrusu.

Alex zaten görünen köy... Gitsin diyenler kafalarını kumdan çıkarıp artık Alex' in şovlarını izlesinler.

Fenerbahçe' nin Şampiyonlar Ligi ikinci turundaki rakibi, 21 Aralık cuma günü İsviçre' nin Nyon şehrinde çekilecek kura ile belli olacak. Grubu ikinci sırada bitirdiğimiz için rakibimiz bir grup birincisi olacak... Tabii ki grubumuzdan çıkan İnter ihtimallerden biri olamayacak. Fenerbahçe diğer 7 grup birincisi takımdan biriyle eşleşmek durumunda. Yani Porto, Chelsea, Milan, Real Madrid, Barcelona, Sevilla, Manchester United muhtemel rakiplerimiz.

Her ne kadar Roberto Carlos kendi hesabını görmek için "Real Madrid' i istiyorum" desede, bizim de bir hesabımız var! Benim dileğim de Beşiktaşımızın hesabını sormak adına Porto' nun bize rakip olmasıdır.

Bu turdaki ilk maçımızın tarihi 19 veya 20 Şubat ve İstanbul' da... Rövanş maçı ise 4 veya 5 Mart' ta deplasmanda.

Mutluyum, gururluyum... Rakip kim olursa olsun bu çocuklar elinden geleni ardına koymayacaktır, biliyorum, güveniyorum... Hepsini öpüyorum, teşekkürler ediyorum.

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..