Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '21

 
Kategori
Güncel
 

65 Yaş ve Üstünde 65 Yaş Erken

Kimse rahatsız olmadı herkes kabullendi çünkü insanlar böyle düşünüyorlar.

Belli bir yaşın üzerini korumak amaçlıysa anlarım da siz yaşlısınız diyerek bunu yaptıkları çok açık.

2021 yılında maalesef 65 yaşına girip kısıtlamaya tabi oldum.

65 yaşında yaşlılığı kabul edenler beni hiç ilgilendirmiyor. Onlarla biz ayrı dünyaların insanlarıyız. 50 yaş ve üstü deseniz de hayır demezlerdi zaten; anlayışları öyle çünkü.

65 yaşındasın ve ihtiyarsın denilmesi şahsıma hakaret, dava açsam kazanırım.

İnsanlar zaten bu yaşlarda ölüyorlarmış, bana ne ölenlere söyleyin!

Ama kabul etmeyen bizlerin görüşlerinin de dikkate alınması gerekirdi.

Sayın Erdoğan da 65 yaş ve üstü, biz yaşlıyız ama kendileri yaşlı olmuyor.

Orta yaşın biraz üzeri. 60 yaş da dillendirildi. Demek ki emekli olduğun zaman yaşlı sayılıyorsun.

Yaşla ilgili değerlendirmelerimiz artık biraz değişsin lütfen! Şahsen çok rahatsız edici.

Hiç değilse 70 deyin bari hani yaş yetmiş iş bitmiş diyorlar ya oradan tuttururduk.

Devlet öncüdür genel anlayışlara bu kadar bağlı kalamaz, atıyorum Hollanda’da 65 yaşındaki birine yaşlı desen seni kovalar.

Bilinçsiz insanların değerlendirmelerini kendinize rehber ediniyorsunuz. Hangi bilim kitabında 65 yaşındaki birine yaşlı deniyor?

66 yaşında Bill Gates yaşlı mı şimdi?

Kurala uyuyorum ama asla bu sınıflandırmayı kabul etmiyorum.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..