Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '16

 
Kategori
Deneme
 

Aşk / La...Sende kaldı yüreğim

Aşk /  La...Sende kaldı yüreğim
 

'' Kalbimin tek sahibine '' usul usul fısıldadı zaman usul usul fısıldadım dinle...Aşk / La


Dinle ...
 
Bu can,
 
Seninle nefeslendi
 
Gözlerimm
 
Dudaklarımdaki
 
Bu gülüşse seninle gülümsedi. Güller açtı her gülüşümde. Güzeldim seninle güzel, çok güzel.
 
Her özleminin sancısında sana yazdım,
 
Ses/sizdim, sepsessiz...
 
Çok durak vardı çok da yolcusu hepsi sana benziyor gibi belki de hepsi sana benzesin istiyorum isterken korkuyorum. Hepsi yalan kokuyor. Ve ben öyle yorgunum öyle bezmişim ki inesim gelmiyor.
Sen yine de gel, ama sesime gel, dokunma ...
 
Dokunma arsız düşlerime, sensiz gülüşlerime, usul usul sev sadece, usul usul gel desem de kuş ol kanatlan gel. Uç gel, koş gel, gel de nasıl gelirsen gel.
 
Ve ben banayım yokluğunun buğusuna yüreğimi...
 
Bak hadi bir bak !
 
Bütün kelimelerim özlemini bağırıyor, harflerim kaçışıyor yani kısaca en kısaca kısacası ÖZLEdim..
 
Ne çok yaşayacaklarım varmış seninle Fatih Kısaparmak '' canım benim '' şarkısını söylüyordu yine aklıma geldin, yüreğime geldin, dilime geldin dillendi özlemin.
 
Yanımda sen olmayınca her yol çıkmaz sokak oluyor, kayboluyorum...
 
Bak yine kondun her sevda şarkısında her hasret şarkısında işte tam şuraya tam şurama, uzaklardan çekip alıyorum içime, oluk oluk akıyorsun damarlarıma, süzülüyorsun, gözlerin gözlerime değiyor, gülümsüyorsun, gülümsüyorum.
 
Çocuk oluyorsun seviyorum çocuğum gibi ürkek mi yok yok değilsin gülüyorsun hep gülüyorsun gibi gülüşüyorsun gibi, gibi gibi ve ben seni hep gülüşünden sevdim ki, bilirsin ben seni hep gülüşünden öptüm,..
 
Dalıp dalıp seni göğsüme basarcasına sevdim, dalıp dalıp uzaklardan  alıp alev alev yanan avuçlarıma aldırmadan gıdından öptüm ..
 
Kimseler duymadı, kimseler görmedi. Ben yine de utandım, utandım  bitmeyen özlemimden.
 
Bil istedim...
 
Ve bil hep bil, bil ki sende kaldı yüreğim.
 
Ve bil hep bil ki bildiğini bilsem de yine de bil işte.
 
Ben yaşadıkça sen yaşadıkça hep birbirimizi seveceğiz.
 
Sevdikçe gülecek, güldükçe güzelleşeceğiz.
 
Ve birbirimize..
 
Aşk / La işte.
 
   
 
   
 
 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..