Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '17

 
Kategori
Eğitim
 

Ateistle Evlenmeyin Deniliyor; Yapmayın Etmeyin Aşkınızdan Verem Olduk!

Ateistle Evlenmeyin Deniliyor; Yapmayın Etmeyin Aşkınızdan Verem Olduk!
 

Hiçbir ateistin buna üzüldüğünü sanmıyorum, ver elini öpeyim diyorlardır. Bana ne ateistten şundan bundan ama bu ayrımcı ifade insanları rahatsız ediyor; yine evlenme ama böyle söyleme!

Benim merak ettiğim ateistle evlenen mi var, ateistle evlenen ateisttir herhalde. Artı o kişilerin böyle bir talebi olduğunu da sanmıyorum.

Bu ülkede insan olan herkesin hakkını savunmak durumundayız. Bazı kimseler öyle düşünüyor öyle inanıyor olabilirler, napalım yani.

Tabii ki kişilerin tek tek kendi şahsi tasarrufları olabilir ama insanlara şununla evlen bununla evlenme demeye hakkımız var mı bilmiyorum. Üstelik herkesten sorumlu devlet olarak.

Devlet vatandaşları arasında ayrım yapamaz; eğitim sistemine böyle ifadeler koyamaz. 80 milyon bu, içinde her türlü insan olabilir. Genelin istekleri doğrultusunda icraatlarınızı yaparsınız, marjinal guruplar da bir köşede yaşar giderler.

Sonra evlilik özel bir durum kişinin kendisine bırakılmalı.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..