Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '10

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Bir Ay Bitmeden Sekiz Kilo Gitti

Bir Ay Bitmeden Sekiz Kilo Gitti
 

Okuyanlar hatırlayacaklar, birkaç gün önce yazdığım ve alttaki başlığı tıklayarak okuyabileceğiniz “20 Günde 6,5 Kilo Vermeyi Nasıl Başardım?” başlıklı yazımda; şimdilik oldukça başarılı giden, fazla kilolarımdan kurtulma mücadelemin özetini aktarmaya çalışmıştım. Ve de demiştim ki bu hızla gidersem, ay sonunda eksi sekiz kiloya ulaşabilirim.

Değerli dostlar, bugün çıktığım tartı; daha bir ayı doldurmadan sekiz kiloluk bir fazlalıktan vücudumu kurtarmış olduğumu söylüyor. Üstelik bu hafta sonu bazı yaramazlıklar da yapmadım değil. Ama abartmadan tabi… Ama egzersizleri mümkün olduğunca kesmeden tabi…

Bu arada sevgili dostlar, dün akşam yemeğinde karı-koca tıp doktoru olan çok yakın akrabalarımıza davetli idik. Onlar da rejimde oldukları için süper bir diyet sofrası hazırlandı. Neler mi vardı?

Yaklaşık on çeşit sebze ve Ege otundan, ayrıca da yağsız ton balığı konservesi parçalarından oluşan bolca salata. Tuzsuz, az sızma zeytinyağlı, bol limonlu…

Haşlanmış ve sızma zeytinyağı ile marine edilmiş Brüksel lahanası. Portakallı ve havuçlu zeytinyağlı enginar… Tam tahıllı ekmek dilimleri… Aperatif olarak hazırlanan ama sonrasında sofraya da taşınan, önce on beş dakika kadar suda bekletildikten sonra vanilya-çubuk tarçın-az şekerle terbiye edilip fırında karamelize edilmiş taze ceviz parçaları… Yine fırında pişirilmiş, zeytinyağı ve kekik terbiyeli küçük haşlamalık patatesler… Ve kırmızı şarap…

Bu kadar çok çeşidi bolca yiyip sofradan nasıl hafif kalkıldığının deneme ve ispatı dün akşam tarafımdan başarıyla yapılmıştır dostlar. Hem de akşam yemeğinde. Tabi bu; haftada, hatta on beş günde yenilecek bir akşam yemeği olmalıdır, o da ayrı konu. Her akşam bu kadar çok yerseniz, geçmiş olsun!

Bu arada sevgili dostlar, meslekleri hekimlik olan yakınlarımdan, dün akşam bir çay tarifi de aldım. Adı, metabolizma çayı… En kısa sürede, tarife uygun olarak hazırlayıp, tecrübe ettikten sonra; önümüzdeki yazılarımda sonuçları sizlerle paylaşacağım. Çok basit malzemelerle ve çok kolay hazırlanan bu çayın; müthiş sağlıklı ve aynı zamanda metabolizmayı hızlandıran, kalori sarfiyatını artıran, dolaşım ve sindirim sistemini aktive eden, dolayısıyla efektif kilo verdiren etkilerinden bahsettiler.

Görüşmek üzere efendim.

20 Günde 6,5 Kilo Vermeyi Nasıl Başardım?

Metabolizma Çayı ile Zayıflanır mı?

“Blog Ödülleri 2010” organizasyonunda finalist olan bu blog için bana destek vermek isterseniz, oylama için aşağıdaki linki tıklayabilir, oy kullanabilirsiniz:

http://2010.blogodulleri.com/frame/show/aydin-lik-ve-sevinc-e-dair-531

Ayrıca görüş ve bilgi alışverişinde bulunmak isteyen dostlarımız için elektronik posta adresim sevinc35.5@hotmail.com şeklinde.

Şimdiden teşekkürler ediyorum.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..