Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '09

 
Kategori
Öykü
 

Blogda cinayet...(Beşinci bölüm)

Blogda cinayet...(Beşinci bölüm)
 

www.haberyenice.net/resim/cinayet.jpg


Birinci bölüm için "tıklayın"

Bir önceki bölüm için "tıklayın"

- Komiserim malum şahısı getirdik.

- Tamam gönderin buraya...

- Size Ali Yılmaz mı diyelim? yoksa Mehmet Ali Eryılmaz mı?

- Gerçek adım Mehmet Ali, blogdaki ismim Ali Yılmaz.

- Blogda gerçek ismini yazmaman şimdilik senin hayatını kurtardı ama Ali Yılmaz ismini kullanman iki kişinin hayatına mal oldu. Keşke o ismi kullanacağına bir rumuz kullansaydın o zaman o adamlar ölmezdi.

- Hiçbir şey anlamadım komiserim. Nasıl yani? Şimdi ben tutuklandım mı?

- Hayır öyle bir şey yok tabii ki. Bazı yazılara hassas bir psikopat katil, nedense bu internet sitesindeki blog yazarlarını öldürüyor. Listedeki isimlerden birisi de sensin.

- Ama....ama....siz beni korursunuz değil mi? komiserim. Nasil bir şey bu? Şaka gibisiniz? Allahım... rüya mı görüyorum...Şaka yapıyorsunuz değil mi? Şaka bu şaka değil mi komiserim? Benim yazılarım için birisi tazminat davası mı açtı? Yoksa şikayet mi etti? Lütfen doğru söyleyin. Bir kaç yazı için adam öldürülür mü?

- Karşında psikopat birisi varsa her şey olabilir. Şimdi beni iyi dinleyin. Bu konuda bize yardımcı olmanız gerekecek. En ufak bir detayı bile bize anlatacaksınız.

- Allahım... inanamıyorum. Tabii.... tabii... komiserim ne isterseniz anlatırım.

- Tamam önce biraz sakin olun.

- Şimdi sizin sitede blog yazan İhsan Wober diye bir adam var.

- Evet, hatırladım. Ona bir kaç yorum da ben yazmıştım. O da bana yazmıştı. Zaten fikirlerimiz birbiriyle çok iyi uyuşuyordu.

- Zaten o uyuşan fikirler yüzünden o kişi öldü ve sizde bu yüzden tehlikedesiniz.

- Neee... İhsan Wober öldü mü? Son zamanlarda pek televizyon ve gazete haberlerini takip edemiyordum. Zaten cinayet haberleri görünce hemen kanal değiştiririm. Cinayet haberlerine karşı çok hassasım. Hiç okumam bile... Peki neden ölmüş? Nasıl ölmüş?

- Sizin çizginizde yazılar yazıyormuş. Bu yazılara hassa bir psikopat adamın adresini bulmuş ve onu öldürmüş. Silahla....

- Aman Allahım.... bunlarda mı gelecekti başıma? Nereden blog yazarı oldum? Hep o TRT de program yapan hanım yüzünden. Bir toplantıda karşılaşmıştım kendisiyle. TRT de program yaptığını söylemişti. Ben de gazeteciliğe hevesli olduğumu söyleyince, kendisi aynı zamanda blog yazarı olduğunu, isterse benim de blog yazarı olarak işe buradan başlayabileceğimi söylemişti. Keşke başlamaz olsaydım....

- Tamam, geçmişi bırakalım. Artık önümüze bakalım. Şimdi.....Öldürülen İhsan Wober'e gelmiş bazı tehdit mesajları ve yorumları var. Bu mesajlardan sana da gelmiş olabilir. Şimdi onun sitesine bir göz at. Tanıdık isimlere rastlayacak mısın? Bu arada senin kayıtlı olan veya sildiğin mesajlar varsa onları da göz önüne alarak karşılaştır.

- Tabii, tabii bakarım. Evet bana da gelmiş tehdit mesajları var. Ben bazılarını sildim ama bir tanesini özel olarak bıraktım sanıyorum. Ama pek emin de değilim. Görürsem hatırlarım? Nereye bakacağım?

- Şu karşıdaki bilgisayar masasına geç. Adamın yazılarını ve mesajlarını incele. Çakışan tehditlerle ilgili notlar al. Sonra tekrar konuşalım.

- Tabii, tamam komiserim, hemen...

- Ha.... bir dakika en önemli şeyi sormayı unuttum. En son yazını ne zaman yazdın?

- Buraya gelmeden bir saat önce, yazıp gönderdim. Hemen de yayına almışlar.

- Peki dün yazdın mı?

- Evet saat 22 civarında bir yazı yazıp göndermiştim.Onu da hemen yayına almışlardı.

- Bu çok kötü oldu şimdi.

- Neden komiserim?

- Katil senin hayatta olduğunu biliyor.

******

- Adamı getirdiniz mi?

- Evet amirim, yandaki odada İhsan Wober'in sayfasındaki tehditlerle kendi aldığı tehditleri karşılaştırıyor. Hem dün, hem de biraz önce yeni yazılar göndermiş internet sayfasına. Katil onun sayfasının hareketli olduğunu görünce ölmediğini anlamıştır.

- O zaman bir şekilde peşine düşmek isteyecektir.

- Biz de öyle tahmin ediyoruz. İnternet servis sağlayıcılarının savcılık dışında bilgi vermeleri yasak. Ancak en büyük korkumuz, içerden bir tanıdık bulup, ip adresine bağlı olan telefon numarasını bulması. Telefonu bulduğu zaman adresi bulması çocuk oyuncağı. Henüz kendisine bu durumu söylemedik. Zaten cinayetleri duyunca, eli ayağına dolaştı. Daha fazla paniğe kapılmasını istemiyoruz.

- İyi yapmışsınız.

******

- Bir şeyler bulabildin mi?

- Evet komiserim. Olumsuz yorum yapanlar çok ama tehdit düzeyinde üç tane mesaja rastladım. Bu üç mesaj hem İhsan Wober'e hem de bana gönderilmiş.

- Önem derecesine göre sırala.

- Birinci sırada Nurcudumrul nickli kişi var.

- Tamam hemen internet servis sağlayıcı şirketten ip adresini isteyelim. Rıfat, sen savcılıktan emir çıkart. Hemen ip adresini, telefon numarasını ve bulunduğu adresi öğrenelim.

- Tamam amirim.

******

- Geldin mi Rıfat?

- Evet komiserim, Gerekli bilgileri aldım. Fakat telefon ettiğim yer bir internet cafe çıktı.

- Tahmin etmiştim. Niyeti kötü olan kişi, evinden veya işyerinden mesaj veya yorum gönderecek değil ya.

- Şimdi hemen internet cafeye gidip sahibiyle görüş ve gereken talimatları ver.

- Hemen gidiyorum amirim.

******

- İnternet Cafenin sahibiyle görüşecektim.

- Karşıdaki dükkandaydı biraz evvel. Bir dakika çağırayım. Mehmet abi....Mehmet abi....gel seni arıyorlar.

- Buyrun ben Mehmet...

- Mehmet bey, ben emniyet müdürlüğünden komiser muavini Rıfat.

- Buyrun efendim, bir kusurumuz mu oldu?

- Yok... yok.... sadece yardımınıza ihtiyacımız var.

- Tabii efendim. Ne gerekiyorsa yaparız.

- İnternet cafenizde kaç ekran var?

- 18 tane

- Hepsi çalışıyor mu?

- 2 si şu anda problemli ama. 16 tanesi çalışıyor.

- Bütün ekranların bağlı olduğu bir ekranınız vardır herhalde.

- Tabii var.

- Bu ekranların başında kim devamlı duruyor.

- Genellikle yeğenim durur. Okuldan gelince de oğlum duruyor.

- Bak şimdi beni iyi dinle. Bir cinayet olayını soruşturuyoruz. Maktullere buradan tehdit mesajları gönderilmiş.

- Bizim cafeden mi?

- Evet. Şimdi sana bir internet sitesi adresi vereceğim. Burada kişiler her konuda yazı yazıyorlar. Eğer biri bu siteye girip, Nurcudumrul nickiyle giriş yaparsa hemen bize haber ver. Siz bütün ekranları görüyorsunuz bildiğim kadarıyla, her ekranda ne işlem yapıldığını görebilirsiniz değil mi?

- Söylemesi ayıp komiserim, sadece nicklerini değil, şifrelerini bile görürüz.

- Çok iyi. Hareketlerinden şüphelendiğiniz kişileri dikkatle izleyin. Ve çok uyanık olun. Bu hayat memat meselesi. Oğluna ve yeğenine sıkı sıkı tembih et. Takip edecekleri internet sitesini ve bu siteye giriş yapan nickleri buraya yazdım. Nurcudumrul dışında diğer iki tane nick daha var ama bunlar daha evvel buradan işlem yapmamışlar. Büyük olasılıkla Nurcudumrul nickli kişi buradan işlem yapacaktır. Onu gördüğün anda hemen beni ara. Telefonum 24 saat açıktır.

- Merak etmeyin komiserim. Hemen ararım.

- Çocuklar buraya gelin. Beni iyi dinleyin.

- Hadi kolay gelsin size.

- İy günler komiserim.

******

İki gün sonra geç bir vakitte, siyah bereli bir adam evinden dışarı çıkıyordu. Her zamanki internet cafeye mi yoksa başka bir internet cafeye mi gideceğine henüz karar verememişti.

Devamı için "tıklayın"

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..