Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
Söylesene

Zor, çok zor. Hakkaten boğazlanıyoruz :(

21 Eylül 2012 15:21
Ne yapmak istiyor bu adam?

İnsanın gerçek halini "güce" sahip olduğunda çıktığına şahit oldum yaşamım boyunca. Güç, iktidar elde ettiğinde hala doğru ve dürüstse, insanlara karşı hakkaniyetliyse ne mutlu. Çok ender gördüm böyle insanları. Ama yine de var. Çoğunlukla tam tersi oluyor. Ovit tüneline ve size başarılar diliyorum. Bütün çelme takanlara, kötü sözlere inat. Selamlar...

15 Eylül 2012 20:14
O bi adam değildi ki! O bi afattı gardaşım, afat!

Çok enteresan bir anıymış. Fransız Kültür'ün karşısındaki karşılaşmanız bende önce gerçek değil de, film çekiyorlarmış hissi uyandı. Yani bir insanın üç kişiyi yere sermesi her babayiğidin harcı olmasa gerek. Bir yandan kötü de bu kadar sinirli olmak galiba. Çünkü kendisine zarar veriyor. Ama gerçekten de sizin karşılaşmanız film gibi olmuş. Başkomser de iyi insanmış, hakkını vermiş serserilerin. Adam güya koskoca hakim olmuş, başkasının karısında, kızında gözü. Çok namusluyuzdur ya! Kim suçlu şimdi? Yılmaz Güney'in en büyük hatası bence silah taşımasıymış, bu kadar sinirli bir insanın elinde... Bir pislik yüzünden adamın hayatı alt üst oldu ve memleketinden uzak öldü gitti. Allah rahmet eylesin. Çok güzeldi, gözümde canlandı okurken her an. Eline sağlık hocam...

09 Eylül 2012 22:05
Sivrice Koyu - Okan Motel - Huzurun sesi

Kuzey Ege'yi severim. Hele bu sene sıcaklar aşırı olunca daha bi özledim. Ben ilk kez kuzey Ege'ye 82 de gitmiştim ve çok güzeldi. Dediğin yere gitmedim ama anlatımından ve facedeki fotolarınızdan harika bir yer olduğu belli oluyor. Tam benlik tatil. Ne güzel siz gerçekleştirmişsiniz. 2 günden sonra dünyanın en güzel yeri olsa sıkılıyorum. Sürekli gezme hali güzel olan. Çok güzeldi yazın. Sevgilerimle...

15 Ağustos 2012 23:41
Saraylara layık olmak!

:ok memnun oldum Mesut Bey, çok teşekkür ederim beğeninizden ve önermenizden:)) Biz de o tarifi uygulamayı düşünüyoruz, tabii bulabildiğimiz baharatları, gerçekten sıkı tarif:) Teşekkür ederim yorumunuz için. Selamlarımla... Not: Yanlışlıkla cevap yerine onay durumuna basınca cevap böyle oldu, kusura bakmayın... Selamlar :)

21 Temmuz 2012 21:30
Yorum yazmamı isteyen bloggerleri seviyorum...

Gülü - yorum :) Ünlü blogger olmak kolay değil Mesut Bey. İşiniz zor valla. Selamlar...

18 Temmuz 2012 21:38
Yaşam koçu, koçum benim...

Yaşam koçum olmadan, adım atamam:))) Asla efenim asla:))

05 Temmuz 2012 18:36
Gecenin koynunda: Gitmek iyidir, kalmak kötü

Bir an önce yalnızlıktan kurtulmanızı dilerim. Bereket günler uzun, yaz hep gün'den oluşuyor gibi. Ama kısa gece de size ne güzel yazı yazdırmış. Elinize sağlık. Selamlar...

03 Temmuz 2012 22:28
Bugün küçük mucizelerin günü olsun...

İnsanı sevindiren yazıydı. Oluyor böyle küçük mucizeler, marifet onu görebilmekte. Ne güzel aktarmışsınız. Elinize sağlık. Selamlar...

03 Temmuz 2012 22:24
Ege'den leziz tatlar; Deniz Börülcesi salatası

Yoğurtlusunu ilk kez senden duydum. Böylesini de deneyeceğim. Biz zeytinyağlı limonlu yapıyorduk. Fakat bunu illa ki balıkla yiyebiliyoruz. Balıkla iyi arkadaşlar bence. :)) Eline sağlık...

18 Haziran 2012 21:50
Toplam blog
: 246
Toplam yorum
: 1381
Toplam mesaj
: 276
Ort. okunma sayısı
: 979
Kayıt tarihi
: 15.02.08
 
 

Hepsi kurgu... ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster