Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '15

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

İstanbul'da adres bulmak çok zordur.

İstanbul'da adres bulmak çok zordur.
 

Geçen gün Firuzköy'de bir yaysat bayiine gitmem  gerekiyordu.

Gazete kuponlarını verip, dağıtılan bir kanpanya ürününü alacaktım.

Avcılar' dan minibüse bindim. Aradığım bayinin bulunduğu Firuzköy' de ki caddede indim.

Upuzun bir cadde. Adı Firuzköy Bulvarı. Takriben 10  km.den fazla uzunlukta bir cadde.

Adreste  yazılan mahalleyi bulmam lazım.Hangi mahallede olduğumu bilmem imkansız. Soruyorum bilen yok.

Neyse ki bir ağacın dalları arasına gizlenmiş küçük bir levhada mahallenin ismi yazılı: Kemal Paşa Mahallesi. Tamam dedeim. Şimdi binayı bulmam gerekiyor.

Bayinin bina numarası belli. Ama binaların çoğunda Numara yazmadığı için, bayinin binasının hangi yönde olduğunu bilmek  imkansızdı.

Acaba yolun sağında mı? Solunda mı?

Tesadüfen bir Eczanenin kapısında numara yazıyordu. Buna göre yönümü tayin ettim. Ama ne kadar yürüyeceğim belli değil. Zira yüz metre gidiyorum. Hiç bir numara yok.Derken bir binada numara var. Doğru yoldayım dedim ve zar zor binayı buldum da, Yaysatın iş yerini, yani dükkanı bulamadım.Hiç bir yazı, tabela yok.

Bir kaç işyerine sorduktan sonra bayii buldum çok şükür.

Epeyi terlemiştim güneş altında yürümekten.

Sonra düşündüm.

BULVARLAR  VE CADDELER ÜZERİNE RENKLİ DİGİTAL PANOLAR KONUP, BİNALARIN NUMARALARINI , MAHALLE İSİMLERİNİ, BELLİ İŞ YERLERİNİ, (HASTANE GİBİ, SİNEMA GİBİ, BENZİNCİ GİBİ, ECZANE GİBİ VS.) BELİRTMEK VEYA  GÖSTERMEK  MÜMKÜN DEĞİL MİDİR?

Bu kadar zor mudur be kardeşim ?

Mutlaka zorluk mu çekmemiz lazım.?

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..